עבודה במערכות מידע בציון A ,מידע על אמצעי קלט ופלט,מסחר אלקטרוני, ואבטחת מידע, עבודה מעולה ומושקעת.

תקציר העבודה

מבוא
מהי מערכת מידע (IS)? מהפכת המידע הביאה לצמיחתן של מערכות מידע בכל תחומי העסקים, החל ממערכות מידע בארגונים גדולים וכלה במערכת לניהול חנות מכולת. כיום, מערכות המידע מהוות נדבך מרכזי בפעילות העסקית של חברות רבות. מערכת מידע הינה מערכת המבצעת פעולות שונות כגון:
איסוף נתונים, אחסונם, עיבודם והפצת המידע המתקבל. מערכות מידע נבדלות זו מזו בהרכבן ובהיקפן ובסוגי השירות אותו הן מספקות.
כיום השימוש באינטרנט ובמערכות מידע מאוד נפוץ.האינטרנט היא רשת עולמית שמחברת מיליוני משתמשים אישיים ורשתות מחשבים פנים ארגוניות ברחבי העולם.
לרשות המשתמש עומדות תוכנות חיפוש המאפשרות לסרוק את מרחבי האינטרנט ולאתר את המידע לו הוא זקוק.ההתחברות לאינטרנט נעשית כדאית לחברות עסקיות שיש להן קשר כלשהו לעולם.אחד המרכיבים החשובים בשימוש העסקי ברשת האינטרנט הוא המסחר האלקטרוני.
המסחר האלקטרוני מתייחס לתהליך של מכירה ורכישה של סחורות ושירותים באופן אלקטרוני,המשלב שימוש באינטרנט,ברשתות ובטכנולוגיות דיגיטאליות אחרות.
ישנם כמה סוגי עסקאות במסחר האלקטרוני:B2B,B2C,P2P.
Business-to-Business- היא עסקה הנקשרת בין שני גורמים עסקיים .תחום זה מטפל בביצוע עסקה בין ארגונים, הן כתהליך מרכזי בשרשרת הייצור של הארגון (חומרי גלם, כלי עבודה וכד'), והן לצורך התהליכים הנלווים (ציוד משרדי,מחשוב שולחני וכד').
Business-to-Customer- עסקה הנקשרת בין גורם עסקי ללקוח פרטי.בית העסק מקים אתר אינטרנט המשמש "חנות וירטואלית" ומציג בו את המוצרים/השירותים שהוא מציע,והגולש עשוי להגיע לאתר תוך כדי חיפוש ממוקד  או פרסום שראה.
Peer-to-Peer- עסקה הנקשרת בין שני גורמים פרטיים, תחום זה עוסק בעסקאות בין גורמים פרטיים בקנה מידה קטן, יחסית.
ניהול עסק כהלכה פירושו ניהול עתיד העסק, וניהול העתיד פירושו ניהול המידע תוכן עניינים מבוא .2
אמצעי קלט/פלט –.3-7
השיקולים בבחירת אמצעי קלט/פלט .7
יתרונות במסחר אלקטרוני –..8-9
מחסומים במסחר אלקטרוני -.10-11
מודל 6c -12-15
האיומים והפתרונות באבטחת מידע –.16-19
ביבליוגרפיה -20