מדיניות עסקית/שיווקית של "מגדל" חברה לביטוח

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 5749
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

ענף הביטוח הינו אחד מענפי העסקים העתיקים בעולם. מקורותיו מחזירים אותנו אחורנית עד לימי הביניים- ימי ראשית סחר הימים. כיום ענף הביטוח שונה והתקדם מאוד, אך עדיין עוסק באותו עיקרון מוביל- הבטחת העתיד.
ענף הביטוח מהווה תמונת ראי של המצב הכלכלי- חברתי במדינה.
בימים אלו משרד האוצר דן בשינויים כלכליים רבים במשק, המשפיעים על רוב שכבות האוכלוסייה. בשינויים אלו ניתן לראות רפורמה כללית במיסוי, שינוי היחס לקרנות הפנסיה והעלאת גיל הפרישה.
כמו כן ישנם סימנים למשבר כלכלי ארוך במשק, המשפיע על כל החברות הפרטיות והציבוריות. השפעה זו מורגשת בכל תחומי החיים, וביניהם גם התחום הבריאותי, כגון הורדת תרופות מסל התרופות הקיים וצמצום סכומי השתתפות של קופות החולים. ככל שמצומצמים השירותים הרפואיים הניתנים על ידי המדינה, כך גדל הצורך אצל האזרחים בגורם נוסף אשר יבטיח את עתידם ובריאותם. צורך זה ממולא על ידי חברות הביטוח המוכרות פוליסות ביטוח חיים ובריאות.
בחרנו בחברת "מגדל" מפני שהיא חברת הביטוח הראשונה והגדולה בישראל.
"מגדל" היא קבוצת הביטוח המובילה בישראל, ומבטחת כ- מיליון לקוחות פרטיים ועסקיים, ומעניקה להם קשת רחבה של מוצרים, שירותים ופתרונות ביטוחיים ופיננסים.
קבוצת "מגדל" מעורבת מאוד בפיתוח ענף ביטוח החיים, והינה חדשנית מעודכנת ומובילה ובפיתוח מוצרים חדשניים בתחום זה. הקבוצה הייתה הראשונה להציע ללקוחותיה ביטוח מנהלים והייתה חברת הביטוח הראשונה שבבעלותה קרן פנסיה פרטית. אנו ננתח את הארגון וסביבתו על פי מספר מודלים ידועים בספרות המקצועית לניתוח הארגון.