סמינריון הערכת שווי חברות - חברת נגב קרמיקה

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 5875
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

. תיאור כללי על החברה נגב קרמיקה בע"מ והחברות המאוחדות שלה מורכבות מקבוצת חברות הכוללות חברה תעשייתית וחברות מסחריות שפועלות בעיקר בישראל, ובעלת החברה בחברה היא חברת אפריקה ישראל תעשיות בע"מ.
הקבוצה עוסקת בייצור, חידוש, שיווק ומכירה של מוצרי גמר לבנייה ולשיפוצים, בשיווק ישיר לפרויקטים לדיור, קבלנים ולקוחות פרטיים, בשיווק עקיף ללקוחות פרטיים באמצעות סוחרים הפועלים בישראל ולחברות הקבוצה.
הקבוצה פועלת במגזר פעילות אחד. הפעילות של הקבוצה בחו"ל הינה בהיקפים שאינם משמעותיים.
1.1   תרשים מבנה החברה
1 .2   שיווק ומכירה של מוצרי גמר לבנייה ולשיפוצים בייצור עצמי הקבוצה משווקת מגוון רחב של מוצרי בנייה, הכוללים אריחי פורצלן מזוגג ולא מזוגג וכן קרמיקה לריצוף וחיפוי, המיוצרים במפעל הקבוצה בירוחם. בנוסף, המוצרים כוללים אריחי קרמיקה ופורצלן, שיש, פרקט, כלים סניטריים, ברזים, אביזרי אמבט, דבקים וחומרי עזר מתוצרת מקומית ומיבוא המשלימים את סל מוצריה של הקבוצה.
1.3  שיווק ומכירה של מוצרי גמר לבנייה ולשיפוצים מיובאים החברה, באמצעות החברה המאוחדת "נגב קרמיקה שיווק בע"מ ", חתמה בנובמבר      2006 על הסכם לשיתוף פעולה עם חברה ישראלית המתמחה בייבוא, ייצור ושיווק של מקלחונים ואביזרי אמבט נוספים, בדרך של הקמת חברה פרטית- "אלגל שיווק קום בע"מ ", אשר עוסקת ברכש, שיווק ומכירת מקלחונים, ברזים, כיורים, ארונות אמבט ומוצרים נוספים, אשר מיוצרים או משווקים על ידי יצרנים בחו"ל, בעיקר בסין.

1 .3   שיווק ישיר לפרויקטים שונים  בתחילת 2008 החברה הקימה חברה בת ברומניה במטרה לשווק מוצרים בעיקר לפרויקטים וללקוחות עסקיים.
 כמו כן, החל משנת 2004 החלה הקבוצה להעמיק את חדירתה לשוק הקמעונאי. הדבר בא   לידי ביטוי בשדרוג חנויות רשת הקבוצה, הרחבת והגדלת מגוון דגמי המוצרים הנמכרים בחנויות, ואף כניסה לקטגוריות מוצרים חדשות כגון פרקט, שיש ופסיפס. כמו כן, הורחב מעגל המוצרים מן הפלח היוקרתי יותר והוגברה פעילות מיתוג חנויות הרשת ("נגב") ומוצרי הפורצלן.
כחלק מהמהלכים הנ"ל השיקה החברה במהלך החציון השני של שנת 2008 חנות קונספט- Second floor  – הפונה ללקוחות מפלח השוק הגבוה ביותר.
תוכן עניינים
         פרק עמוד תיאור כללי של החברה
3 -4
ניתוח הענף 5-8
ניתוח SWOT 9-12
ניתוח דוחות כספיים
1 3-20 יחסים פיננסיים
2 1
תחזית שווי
2 2-23
נספחים                     24-28