עבודת הגשה בשיווק ויזמות

מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1397

תקציר העבודה

עבודת הגשה ביזמות ושיווק תשובות:
1.    שיווק-מערכת המשלבת פעולות של ארגונים ופרטים במטרה לסייע לתהליכי המסחר והחליפין על מנת להגשים את רצון  הלקוחות. דהיינו קיימת ציפייה ממערכת השיווק שתתאר צרכים ורצונות של לקוחות, קיימים או פוטנציאלים , ושתתרגם להזדמנויות עסקיות.
לדוגמה , אם אצל הפרט קיים צורך להתגנדר והרצון למימוש צורך זה נעשה על ידי מוצרים אופנתיים מגווונים כי אז ניתנת לפירמה בענף הזדמנות עסקית לשווק מוצרים אופנתיים, קוסמטים ואחרים.
לרשות המערכת השיווקית עומדים כלים אנלטיים במגמתם לאבחן צרכים ורצונות, אסטרטגיות שתפקידן להסביר ולשכנע את הלקוחות , אמצעים לקביעת מחיר המוצר ודרכי הפתצו.
מן הראוי לציין שמערת שיווקית פועלת לפי דרך הפעולה של סביבתה , הכוונה היא שבחברה סוציאליסטית ובחברה קפיטליסטית לא תנהג אותה מערכת שיווקית.  מטרתה העיקרית של פעולת השיווק היא להגדיל את היקף המכירות של חברה –
העבודה ללא מקורות