החדרת מוצר חדש- חברת שטראוס עלית

מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 3175
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

מבוא
בעבודה זו נתבקשנו לבחור בחברה מקומית או בינלאומית ולבחון את שלל קווי מוצריה באמצעות המודל של Urban & Hauser לפיתוח מוצרים חדשים, במטרה למצוא רעיון למוצר חדש.
בחרנו להתמקד בחברת שטראוס עלית העוסקת ביצור ושיווק מוצרי מזון במגוון תחומים:
קפה, ממתקים, שוקולד, חטיפים, מוצרי מאפה, מוצרי חלב וסלטים מוכנים.
ביישום שלב זיהוי ההזדמנויות הגדרנו  את השוק באמצעות ניתוח פרופיל השוק, הגדרת השוק ופרופיל קהל המטרה הפוטנציאלי וכן באמצעות בחינת השוק הרלוונטי באמצעות מודל GE.
ביישום שלב העיצוב  פיתחנו תפיסת מותג לרעיון הנבחר, בנינו אסטרטגיה שיווקית, וביצענו ניתוח עסקי עד לשלב פיתוח אב טיפוס.
העבודה ללא מקורות