חשבונאות פיננסית - חברת קמהדע

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 6246

תקציר העבודה

עבודה מקצועית שנעשתה בחשבונאות פיננסית ושקיבלה את הציון הגבוהה ביותר 97 על חברת קמהדע שהיא חברה לתרופות הנסחרת בבורסה של תל אביב וניתוח הדוחות שלה עבודה מקצועית ברמה גבוהה מאוד של ניתוח מקצועי של חברות.
קמהדע בע"מ ניתוח דוחות כספיים 2006
חברת קמהדע בע"מ פועלת בתחום הביו-פרמצבטיקה ועוסקת בפיתוח ייצור ומכירה של מוצרים ביו רפואיים טעוני רישוי ומרשם רופא. החברה התאגדה בשנת 1990, ובחודש אוגוסט 2005
הנפיקה לראשונה את מניותיה בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
עיקר פעילותה של החברה היא ייצור תרופות גנריות לשימושים קריטיים, הכוללים שימוש בחומרים המצויים באורגניזמים חיים. חלק ניכר ממוצרי החברה מופקים מפראקציות של פלסמה (נוזל היסוד של הדם האנושי) ובעיקר מפראקציה 4 ופלסמה היפר-אמונית (פלסמה הכוללת נוגדנים למחלות מסוימות).
מכירות החברה מתפלגות גיאוגרפית על פני כ- 15 מדינות, בעיקר ישראל, מדינות המזרח הקרוב והרחוק, אמריקה הלטינית ומזרח אירופה.
החברה  מעסיקה כ-160 עובדים ומחזור ההכנסות שלה בשנים
2 004, 2005, ו-2006 הסתכם ב-46,000 אלפי ₪  52,000 אלפי ₪ ו-58,000 אלפי ₪ בהתאמה.
נכון ליום 31 בדצמבר, 2006 (תאריך הדו"ח הכספי המסוקר) בעלי המניות העיקריים  של החברה הם מר ראלף האן, מר ליאון רקאנטי ומר דוד צור -המשמש כמנכ"ל החברה.
מגזרי הפעילות של החברה- פעילות החברה מתחלקת לשלושת תחומי הפעילות הבאים:
         א.         פעילות תעשייתית – פיתוח יצור ושיווק של תרופות לשימושים קריטיים הניתנות בהזרקה .
         ב.         פעילות הפצה – הפצת תרופות לשימושים קריטיים ,אשר ברובן מופקות מפלאסמה או תוצריה המיוצרות על ידי חברות אחרות.
          ג.          פעילות שירותי הפיתוח – מתן שירותי פיתוח שונים, המבוססים על מומחיות וניסיון שנצברו בחברה להלן פרוט הפעילות לפי מגזרים המדגישה את משקלה הניכר של הפעילות התעשייתית.