יזמות עיסקית - כרטיס הטבות לתושב נתניה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 4892
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן עניינים
פרק 1: תקציר מנהלים. 3
תקציר מנהלים: 3
חזון החברה: 4
יעדים: 4
תיאור השירות: 4
תיאור טכני: 5
יתרונות יחסיים המהווים את היסוד להצלחה: 5
תמהיל השיווק: 6
מפתח להצלחה: 7
פרק
2 : מוצרשירות. 8
מטרת השירות/המועדון: 8
תיאור השירות: 10 פרק
3 : ניתוח השוק. 11
המצאת מועדון הלקוחות: 11
פוטנציאל השוק: 12
חסמי כניסה לשוק: 12
הערכת צרכי השוק: 13
מודל SWOT: 14
פרק
4 – שיווק החברה. 15
מודל עסקי,אסטרטגי ותוכנית השיווק. 15
אסטרטגיות להחדרת שירותמוצר לשוק: 16
מטריצת בוסטון. 17
תקשורת שיווקית: 18
פרק 5 – גורמים להצלחה. 19
תוכנית כח אדם צפויה: 20 פרק
6 – תוכנית פיננסית. 21
ביבליוגרפיה: 23
תקציר מנהלים:
חברת "קארד פור יו" הוקמה במאי 2008 על-ידי דב סעדיה. החברה הוקמה על מנת ליצור מועדון לקוחות מקומי בעיר נתניה עם תוכניות להתפתחות בקרב הערים ברחבי הארץ. חברת "קארד פור יו" הגתה את רעיון כרטיס ההטבות על מנת להעניק הטבות הנחות ומבצעים למחזיקי הכרטיס ובכך להעשיר את רכישות תושבי העיר בחנויות העיר במקום בזבוז משאבים וכסף בחנויות רבות מחוץ לעיר נתניה.
לאחרונה, כתבות רבות מדווחות על מיתון ומשבר כלכלי קשה מאוד המתקרב גם לאזור מדינתנו וכי משבר זה יגרום לפיטורים רבים, פשיטות רגל רבות והפסדים רבים בכל תחומי העסקים וכמובן לכל אזרחי המדינה. כמו כן, ידוע לכולנו כי תושבים רבים מאזור נתניה נוטים לבזבז את כספם בערים שכנות ובסופו של דבר, התושבים עצמם מפרנסים את בעלי העסקים בערים השכנות במקום את בעלי העסקים בעירם. כאן, החברה נכנסת לתמונה ומאמינה כי כרטיס ההטבות יגרום לתושבי העיר להוציא את כספם דווקא בעיר נתניה היות ובמידה וירכשו את המוצרים האהובים עליהם בעיר נתניה הם ייהנו מהטבה מיוחדת וכמובן יחסכו בעלות הדלק לערים אחרות.
חזון החברה:
ליצור מועדון לקוחות רחב ככל האפשר ומגוון עם כל פלחי השוק. כמו כן, ליצור מקור משיכה לאתר המכירה של "קארד פור יו" ולהפכו לפורטל מוביל בקרב תושבי העיר. כמו כן, מטרתנו הינה להתפתח לערים שכנות באזור השרון ומשם להפוך  למותג במועדוני הלקוחות המובילים בארץ.
יעדים:
במהלך השנה הראשונה החברה מתכננת את הקמת אתר האינטרנט שיתאפשר בו פרסום ופירוט כל בתי העסק המשתפים פעולה ומעניקים הטבות למחזיקי הכרטיס. בנוסף, תיבנה מערכת הזמנה של הכרטיס ישירות דרך אתר האינטרנט. לאחר תום המטלות הנ"ל ישווק אתר האינטרנט באמצעות עלונים שיחולקו בבתי התושבים עם גיוס תמידי של בתי עסק חדשים על מנת למשוך לקוחות חדשים בהתאם.
בשנה השנייה, תיבדק כדאיות המיזם על מנת לשקול את המשכיותו ואולי לשקול גם את התרחבותו לערים נוספות, דבר שיגדיל את מחזור המכירות באופן מיידי ויעניק תמיכה רבה למיזם להמשיך בדרכו ולהתפתח באופן מהיר ויעיל. בנוסף לכך נערוך סקר שביעות רצון הלקוחות מכרטיס ההטבות על מנת לטפל בליקויים במידה ונוצרו.
בשנה השלישית, יינתן דגש על נושא השיווק באזורי הפעולה של המיזם על מנת לדאוג להתפתחות קבועה וגידול תמידי במחזורי החברה ובהגדלת נתח השוק באזורים אלו.
תיאור השירות:
החברה משווקת מועדון לקוחות לתושבי העיר נתניה. המושג מועדון לקוחות הינו מאוד נרחב ועליו נסביר מעט (ע"פ אתר "ויקיפדיה"): מועדון לקוחות הוא רישום של לקוח, של חנות מסוימת או של רשת שיווק, כחבר ברשימת הלקוחות של גוף זה. לעתים מלווה הרישום במתן "כרטיס מועדון", המאפשר זיהוי מהיר של הלקוח כחבר המועדון, ולעתים כרטיס המועדון הוא חלק מכרטיס האשראי של הלקוח. החברות במועדון הלקוחות מעניקה ללקוח הטבות שונות, כגון הנחה במחיר המוצרים.
מועדוני לקוחות הם כלי שיווקי חשוב, בז'רגון המקצועי הם נכללים במושג רחב היריעה "פרסום ישיר" , "שיווק ישיר" או "שיווק ממסדי נתונים". בזכות כלי המחשב המתקדמים הנמצאים כיום בכל בית, מתאפשר לכל עסק לנהל לעצמו מסד נתונים על לקוחותיו ורשימת דיוור בהוצאה כספית מינימאלית. שימוש נכון בשיווק באינטרנט מאפשר גם להקטין עלויות דיוור ואף לשנות הרגלי צריכה בסיסיים של לקוחות ולחסוך בעלויות השיווק וההפצה.
תיאור טכני:
באמצעות האתר www.card4u.co.il הלקוח יוכל לצפות בכל בתי העסק שנמצאים במסגרת השיתוף פעולה עם החברה ולקבל מידע מדויק לגבי בית העסק עצמו ולגבי מהות ההטבה שניתנת לו בהצגת הכרטיס.  כמו כן, יוכל כל גולש באתר להזמין את כרטיס ההטבות באמצעות טופס ולאחר מכן יועבר לאזור מאובטח על מנת להשלים את התשלום עבור הכרטיס.