אסטרטגיה ותכנון הפרסום - מיתוג מבשלת בירה ירוקה אורגנית. ציון סופי - 92

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 1931

תקציר העבודה

תוכן ענייניים:
שער –1
תוכן ענייניים –..2
הצגת המותג –…3
רקע -..3-5
מגמה ירוקה ..3
מזון אורגני 3-4
שוק הבירות בארץ -…4
בירה אורגנית 5
מתחרים -6
קהל יעד .6-7
מתודולוגיה –..7-8
הצגת נתונים –…7-8
מסקנות -…8
מטרות –8
אפיון המותג –9-10 תועלת המותג 9
ערכי המותג …9
הבטחת המותג –…9
אישיות המותג –..10 שפיץ –.10 תוכנית פרסום –11
נספחים –…12-13
      הצגת המותג:
אנו חברת מונטה וורדה, מבשלה ירוקה המייצרת בירה אורגנית בצפון הארץ. בחרנו להיכנס לשוק הבירות האורגניות בעקבות המגמה הירוקה והמגמה האורגנית הצוברים תאוצה בארץ בעשור האחרון . חשוב לציין כי תחום אורגני ספציפי זה כמעט ולא קיים בארץ אלא רק מיובא בכמויות קטנות ולכן מדובר בסיכון אך בעיקר כאתגר. בכדי שהתהליך האסטרטגי יתבצע קשורה ועם מעט סיכונים תחילה נכניס לשוק את בירה הפרימיום שלנו בכדי לבחון את התייחסות השוק לבירה ייחודית זו.
 Playa Blanca – בירה פרימיום כהה בעלת טעמים חזקים המכילה 7% אלכוהול. בירה זו מיועדת לקהל בוגר ואנין טעם המחפש בירה איכותית. מחיר הבירה – 27 שקלים.
לאחר הצלחת מותג הפרימיום נדאג להכניס לשוק את מותג הקלאסיק שלנו המתאים לקהל צעיר יותר.
Monte Verde – בירה לאגר בהירה עם 5% אלכוהול. טעם עדין יותר שמתאים לחתך רחב יותר של האוכלוסייה ובעיקר לקהל צעיר יותר. מחיר הבירה – 22 שקלים.
רקע: מגמה ירוקה:
בשנים האחרונות התפתחה בחברה הישראלית מודעות סביבתית רחבה  והבנה כי יש צורך לשמר את יחסי הגומלין בין האדם לסביבתו בכדי להתקיים בצורה טובה לטווח הארוך.
בכדי לשמר יחסים אלו על האדם והתעשייה לפעול לפי חוקים ברורים בתחום זה:
יש לדאוג לניצול נכון של אוצרות טבע ויחד עם זאת לשמור על הטבע ולמנוע את הכחדתו.
כמו כן, יש למחזר ולהפחית צריכה של משאבי טבע ככל האפשר ולהימנע מזיהום סביבתי על ידי התקנת פילטרים ייעודיים ותכנון תחבורה נכון.