עבודת סוף בקורס תכנון הפרסום ותקציבאות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2246
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תקציר העבודה:
תוכן העניינים:
א. תיאור המהלך הפרסומי:. 3
ב. הערכת מצב: הרקע השיווקי למהלך הפרסומי:. 4
ב.1. נתוני השוק והנישה הקודמים למהלך:. 4
ב.2. מאפייני המוצר והמותג:. 5
ב.3. מתחרים ואסטרטגיית פרסום :. 6
ב.4. קהלי יעד פוטנציאלים:. 6
ג. הבריף הפרסומי:. 8
ד. הערכה מנומקת ומפורטת למהלך הפרסומי:. 9
ביבליוגרפיה:. 10 תיאור המהלך הפרסומי:
הבנק הבינלאומי יצא בקמפיין פרסום לרגל השקת פעילות הייעוץ הפנסיוני בבנק. הבנק הבינלאומי מעמיד לראשונה לציבור לקוחותיו שירותי ייעוץ פנסיוני גמיש המשתנה בהתאם לשינוי אותו עובר הלקוח ( דוגמת חתונה, ילדים, קידום בעבודה)  ותוך התאמתו לצרכיו ולטעמו של כל לקוח ולקוח. בעבודה זו ניתחנו את אמצעי התקשורת בהם כלול המהלך השיווקי כגון טלוויזיה, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים ("פרינטים") ובאינטרנט (כולל "באנרים" ומודעות לאחר מכן ניתחנו את  הערכת מצב.
פירטנו על מאפייני המוצר והמותג ובפרט על המותג 'בנקאות יצירתית'.
 כתבנו  Swot ליעוץ פנסיוני וכמובן הצגנו מתחרים ואסטרטגיית פרסום וקהלי יעד פוטנציאלים.
כתבנו בריף פרסומי ואף הערכה מפורטת למהלך הפרסומי, אסטרטגיית פרסום פוטנציאלית ובסוף כמובן שהוספנו ביבליוגרפיה תהנו ובהצלחה!!!