קןרס 10106- תכנון פיתוח ויישום תוכניות לימודים - מטלה 13
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
מקצוע | חינוך |
קורס | תכנון לימודים, הוראה והערכה |
מילות מפתח | 10106, דורות מחשב בחינוך, החלטות קוריקולוריות, החרוט של דאיל, היסטוריית למידה, טכנולוגיה והוראה, לווין, צורכי חברה, קורס 10106, תהליכי תקשורת, תוכניות לימודים, תקשורת מודנית |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 2132 |
תקציר העבודה
במטלה זו עמדנו על נושאים שונים:
1. מאמרו של לוין על צורכי החברה בעבר ובעתיד – השינויים שחלו בהם והמשמעות לתוכניות הלימודים כיום.
2. תהליכי תקשורת ברמות שונות – בין אדם לעצמו ולסביבתו.
3. החרוט של דאיל ומיקום המחשב בחרוט .
4. היסטוריית למידה במודל התקשרות של רוס ומושג דומה בקבלת החלטות קוריקולריות .
5. תקשורת מודרנית ומאפייניה על פי לוין .
6. דורות בהתפתחות המחשוב בחינוך והיתרונות של השימוש במחשוב בכל דור.
7. השפעת הטכנולוגיה על ההוראה ומטרת המורה לאור התקדמות הטכנולוגיה.
**העבודה ללא מקורות