השירות כערך ללקוח
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | ארומה, מנהל עסקים, שירות |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 1953 |
מספר מקורות | 5 |
תקציר העבודה
השירות כערך הלקוח B.A מנהלים ,2009
ארומה אספרסו בר סניף רננים מבוא
תיאור מטרת המטלה:
1. הארגון שנבחר הוא בית קפה "ארומה אספרסו בר" בסניף רעננה בקניון רננים. הארגון נבחר לאחר שענה על ההגדרה של ארגון הנותן שירות אומנם, מוכר מוצרים בצורה פיסית ברם,עיקר ההתמחות של הארגון הינה מכירה בתחום המזון תוך כדי "שירות עצמי" ולא שירות מלא כפי שמקובל במרבית בתי קפה ומסעדות בארץ, אנו עדים בשנים האחרונות כי התרחבות ה "SELF SERVICE" אנו רואים זאת בענף הדלק ובהתרחבות בענף בתי הקפה, יש לציין כי ארומה בסוף שנות ה 90 ובתחילת שנות ה 2000 (החברה נוסדה בשנת
1 994) החלה במהפכה אמיתית בתחום בתי הקפה ובתרבות צריכת הקפה, וזאת בעיקר ממתן שירות ללקוח שלא הכרנו לפני כן, או שהכרנו אך בפורמט מיושן יותר.