ניהול השיווק
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | ניהול השיווק |
מילות מפתח | משתני פילוח |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 1599 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
ממן 13 ניהול השיווק
1 . בסיסי פילוח משתני פילוח בסיס גיאוגרפי מדובר במכירות בחנויות לאביזרי מיגון ומנעולנים מורשים לכן מדובר בחנויות כל הארץ.
בסיס דמוגרפי גיל: 30+ מחזור חיי משפחה: נשואים צעיר הילדים בן 6 או יותר. ילד לפני גיל שש לא הולך לבית ספר לכן לא צריך מנעול ביומטרי.
הכנסה ומעמד חברתי: בינוני גבוה+ המנעול עולה
5 00 ₪ לכן מי שבמעמד סוציו-אקונומי נמוך, ומשכורתו לא גבוהה דיה, לא יוכל לרכוש את המנעול.
הכנסה חודשית: 10,000 ומעלה תעסוקה: עבודה מחוץ לבית. במקרה זה משאירים לילדים מפתח בסיס פסיכוגרפי סגנון חיים: מפותחים, חדשניים, מודעים לסכנות, אישיות מגוננת דאגנית, טכנולוגית –
** העבודה ללא מקורות