פסיכולוגיה התפתחותית סמסטר 2011 א'

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע
קורס
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 840

תקציר העבודה

מטלת מנחה (ממ"ן) 13 בקורס פסיכולוגיה התפתחותית מספר 10493 סמסטר 2011 א' א. ייצוג סמלי הנו שימוש ברעיונות, דימויים או סמלים אחרים לצורך ייצוג של אובייקטים או אירועים. השפה היא מערכת מופשטת של סמלים שרירותיים ומבוססת על כללים. שילוב אין – סופי של הסמלים הללו מאפשר העברה של מידע. היכולת להשתמש ביסודות סמליים, כפי שבא לידי ביטוי על ידי מילים, אובייקטים, פעולות או ייצוגים שכליים, מסמלים יצירת מחשבות ורעיונות. שימוש סמלי בשפה מתרחש כאשר ההתייחסות אינה נוגעת לדברים, אירועים או אובייקטים שאינם כאן ועכשיו.
ב. מבנה המשפט אותו ילד אומר עשוי להיות נכון מבחינה דקדוקית, אך ישנה בעייתיות לאור הסמנטיקה, כיוון שלא נעשה שימוש נכון במשמעויות של המלים והמשפטים : הילד עשוי לבטא ביטויים כמילה אחת ולא לפרק למלים המרכיבות את הביטוי – כגון 'איניותר'. עדיין בשלב של המילה האחת, הילד עשוי להתחיל את המילה במושג 'לא' בשימוש שאינו בהכרח שגרתי ולשלב עם המילה 'אני' או ..
**העבודה ללא מקורות