מצגת בזק ניתוח SWOT מצטיין
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | SWOT, אסטרטגיה עיסקית, אסטרטגיה שיווקית, בזק, מצטיין, ניהול, ניתוח, ניתוח שוק, עקרונות השיווק, שיווק |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מקורות | 26 |
תקציר העבודה
אודות בזק קבוצת בזק עוצמות – Strengths 5 נקודות עוצמה עיקריות כולל חיזוקים ממקורות שונים חולשות – Weaknesses 4 נקודות חולשה עיקריות כולל חיזוקים ממקורות שונים איומים – Threats 5 נקודות איום עיקריות כולל חיזוקים ממקורות שונים הזדמנויות – Opportunities 4 נקודות הזדמנויות עתידיות עיקריות כולל חיזוקים ממקורות שונים בידול ומיתוג – נקודות עיקריות הממצבות ומבדלות את בזק צירוף פרסומת תדמית מצגת בת 40 שקופיות