תוכנית שיווקית לחברת שופרסל
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | שופרסל, שיווק, תוכנית שיווקית |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 3705 |
מספר מקורות | 11 |
תקציר העבודה
תקציר שופרסל הינה הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל. הרשת מפעילה 228 חנויות בפריסה ארצית, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, ומעסיקה כ-10,400 עובדים. חנויות הרשת משתרעות על שטח כולל של 513,000 מ”ר והכנסותיה בשנת 2007 הסתכמו בכ-9.935 מיליארד ₪.
חזונה של שופרסל הינו להיות הרשת הקמעונאית המובילה בישראל.
על מנת להגשים את חזונה הציבה לעצמה שופרסל כמטרה להגיע לקהלי יעד נוספים: משפחות ברוכות ילדים, מגזר חרדי ודתי, מגזר ערבי. מטרת תוכנית שיווקית זו הינה להציג את המצב השיווקי הנוכחי של רשת שופרסל, לנתח את ההזדמנויות העומדות בפניה, להגדיר יעדים ולקבוע אסטרטגיה שיווקית ותוכנית פעולה לרשת שופרסל.