ניהול בינלאומי - גרמניה ארה"ב

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4783
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

עמוד תוכן עניינים
5 – 4
מבוא
ארצות הברית גרמניה 7 – 6
יכולת גלובלית  – מידת היכולת התחרות הגלובלית- השוואה בין ארצות הברית לגרמניה 9 – 8
ניתוח SWOT
1 1 – 10 קבוצת מולר גרמניה היסטוריה, מבנה ארגוני
1 2
חברת בן אנד ג'ריס ארה"ב
1 4 – 13
3 . מאפייני התרבות העסקית   
1 5 – 14
4 . ניהול משא ומתן
1 7 -16
5. סגנון ניהול / מנהיגות
1 8
6 . ניהול משאבי אנוש
1 9
7. זיהוי גורמי הצלחה לניהול בינלאומי בשתי המדינות
1 9
8 . זיהו בעיות אפשריות
1 9
9. המלצות להפנמת התרבות העסקית של המדינה המארחת
2 0
1 0. המלצות לגבי ניהול מו"מ אפקטיבי במדינה המארחת
2 0
1 1. המלצות לגבי סגנון ניהול אפקטיבית במדינה המארחת
2 0
1 2. המלצות לגבי ניהול משאבי אנוש במדינה המארחת
2 1
1 3. אסטרטגיה
2 2
סיכום
2 3
ביבליוגרפיה תקציר מנהלים עבודה זו עסקה ביכולת של מדינה וחברה להתפתח, בתחום העסקי, למדינות אחרות בזכות הגלובליזציה ופתיחת שערי המדינות בעולם לסחר חופשי ולתחרות.
העבודה ניתחה את היכולות הגלובליות ואת המדינות גרמניה וארה"ב, ניתוחי S.W.O.T, מציגה את החברות אשר ביניהן יתקיים שיתוף הפעולה המסחרי (חברת מוצרי החלב "מולר" הגרמנית, וחברת הגלידות בן אנד ג'ריס האמריקאית).
העבודה מציגה את מאפייני התרבות העסקית המאפיינת את המדינות, ואת אופן ניהול המשא ומתן, תוך אבחנה בין הבדלי התרבויות.
בהמשך העבודה מוצג סגנון ניהול ומנהיגות, תוך השוואה בין המדינות וניהול משאבי האנוש.
כמו כן זוהו גורמי ההצלחה לניהול בינלאומי בשתי המדינות, נבחנו בעיות אפשריות וגובשו המלצות לפתרון הבעיות והקשיים שבחיבור שתי התרבויות.
בסיכום העבודה נבחנה אסטרטגית החדירה של המותג "מולר, לשוק האמריקאי תוך הבאת דוגמאות מהספרות ומניסיון העבר.