עבודה בשיווק תוכנית MBA

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 5593
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תמצית מנהלים:
נושא התוכנית היא חברת "קל – שי" השייכת לענף החתונות בישראל המגלגל כ-2 מיליארד דולר בשנה (עפ"י פרסומי D&B  לשנת 2007).
החברה מספקת שירות חדשני וייחודי בארץ, המאפשר לבעלי השמחה לקבל את מתנות החתונה שלהם ישירות לחשבון הבנק באמצעות חיוב "דביט" של כרטיסי האשראי של אורחיהם.
החברה נותנת מענה הן לצרכי האורחים, לאור מגמת הצרכנים לשימוש בכרטיסי אשראי כחלופה להחזקת מזומנים/ המחאות – והן לצרכי בעלי השמחה, מהם נחסכים עמלות ההפקדה, המחאות חוזרות והסיכון לגניבה/שוד עד הפקדת הכספים בחשבון הבנק.
לשירות פוטנציאל התפתחותי עצום, שיאפשר בעתיד גם תשלום בכרטיס אשראי  והיתרונות המשתמעים מכך ובעיקרם פריסת התשלומים לאור ריכוזיות החתונות.
מיזם זה מעלה דילמה שיווקית בנוגע לאופן הכנסת השירות החדש לתודעה והפיכתו ללגיטימי ולבסוף לנורמה שגורה בחברה.
כמו כל מיזם חדש, גם המיזם הנוכחי נתקל בהתנגדויות שונות ובין היתר:  –          כיצד לשנות שיגרה של תשלום בהמחאות ומזומן.
–          כיצד להביא את חברות האשראי לתמוך במיזם.
–          כיצד להיראות אמין מספיק בעיניי הלקוחות או בעיניי חברות הביטוח כך שהעסק יבוטח והלקוחות ישמחו להצטרף לשירות.
–          איך למכור רעיון שעד כה לא עלה כסף בצורה ישירה למוזמנים/לקוחות.
בתכנית זו אבחן את הדרכים לשווק את המיזם לזוגות המתחתנים, תוך בחינת ההתנגדויות כאמור והדרכים ליישב אותן.