ניתוח פרסומות של מותג מולר - עבודה ביסודות הפרסום

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
ציון 100
שנת הגשה 2011
מספר מילים 2184
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן העניינים
תוכן העניינים.. 2
תיאור הפרסומת – יוגורט "מולר". 3
א.מאפייני המיתוג וניתוח ערך נכסי ע"פ מודל אקר. 3
ב. המטרה התקשורתית העיקרית  של הקמפיין  ומטרות שיווקיות מהן היא נגזרת. 6
ג. ניתוח הבידול והמיצוב של מולר בקמפיין 7
ד. אפיון קהל המטרה בפרסומת וההבטחה הפרסומית בה. 8
ה. אסטרטגיית המדיה של "מולר" – חסרונות ויתרונות. 9
ביבליוגרפיה. 11
בחרנו בפרסומות של מותג "מולר"  ליוגורט .
פרסומת אחת – נקראת Muller Questions  (יהושע TBWA, 2008) – בתשדיר הטלוויזיוני רואים ילדה יפה ובלונדינית עם עיניים כחולות בערך בת שבע או שמונה. הילדה שואלת את אימה שגם היא יפה ובלונדינית הרבה שאלות. השאלות נשאלות על הטבע ואיך הוא עושה כל מיני דברים. השאלות נשאלות תוך כדי מטלות של האם (חליבה, שפיכת דלי). האימא עונה שהיא לא יודעת. לבסוף, הילדה שואלת אם היא מטרידה את אימא עם השאלות והאימא אומרת שלא, ומוסיפה שאם הילדה לא תשאל אז איך היא תדע. הקריינית אומרת שאף אחד לא יודע  איך הטבע עושה את מה שהוא עושה אבל ב"מולר" יודעים לעשות יוגורט לבן טבעי מעולה.
פרסומת שנייה – נקראת Don't You Love Morning  (TBWA, 2009) – בתשדיר הטלוויזיוני רואים קבוצת נשים יפות המצויות בהתעמלות. המדריכה שלהן, בעלת אותו המראה (בלונדינית) שואלת אותן (תוך כדי פעילות שלהן) אם הן לא אוהבות את הבוקר ומתארת אותו בהתפעלות. תוך כדי דיבור היא מופרעת על ידי אישה יפה ובלונדינית אחרת, שיושבת מאחורי כל המתעמלות ואומרת שהיא נהנית מארוחת בוקר. זאת תוך כדי שהיא אוכלת את היוגורט. היא בלבוש שונה משלהן. מיד רואים את המדריכה אוכלת ואת האישה שהעירה מתעמלת בזמן שהקריינית אומרת שכל אחד יכול ליהנות מהפינוק של הטבע עם יוגורט ביאנקו נטורל של מולר.