תרגיל בשיטות מחקר - הצעת מחקר בנושא השפעת מדיה פורנוגרפית על תפיסתם החברתית של הנחשפים לה

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 938
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תרגיל בשיטות מחקר – הצעת מחקר בנושא השפעת מדיה פורנוגרפית על ,תפיסתם החברתית של הנחשפים לה
1 מה הנושא המעניין אתכם ומדוע? (5 נקודות)
2 מהי שאלת המחקר אותה אתם רוצים לבחון. (7
נקודות)
3 דיון תיאורטי בשאלת המחקר תוך התייחסות למחקרים קודמים בנושא והאופן בו העבודה משתלבת בידע הקיים ותורמת לו. דיון זה יסתמך על 4
מאמרים מדעיים לפחות משנת 2002 ואילך – שניים לכל סטודנט. מאמרים מדעיים ניתן למצוא בכתבי עת כמו "מגמות", "עיונים בחינוך", "סוציולוגיה ישראלית" וכן באנגלית. שניים מהמאמרים יכולים להיות מתוך ספרים.
(40 נקודות. מתוכן 7 נקודות על אזכורים בגוף הסקירה)
4 השערת שתי השערות והגדרה נומינלית ואופרטיבית של המשתנים בהשערות. על ההשערות לכלול משתנה אחד תלוי (אותו משתנה בשתי ההשערות), משתנה עמדות מתווך שונה לכל  השערה ושני משתנים בלתי תלויים (משתנה בלתי תלוי אחד – שונה לכל השערה). יש להבהיר מהו המשתנה התלוי במחקר, מהם המשתנים המתווכים ומהם המשתנים הבלתי תלויים במחקר הצעת מחקר בנושא השפעת מדיה פורנוגרפית על הנחשפים לה נושא מחקר זה הנו השפעותיה של מדיה פורנוגרפית על הנחשפים לה תוך התמקדות על הבדלים מגדריים. חשיבותו של נושא זה הנו מהותי לאור ההשפעות המיוחסות, לז'אנר זה על מעמדה החברתי של האישה, על האופן בו היא נתפסת בעיניי הגבר, על האופן בו היא תופסת את עצמה במסגרות חברתיות שונות ובמסגרת זוגית בפרט ועוד.
במסגרת נושא המחקר, נשאלת השאלה כיצד חשיפה למדיה פורנוגרפית משפיעה על האופן בו גבר תופס את האישה? בנוסף, עולה השאלה כיצד חשיפה למדיה פורנוגרפית משפיעה על האופן בו האישה תופסת את עצמה?
מסקירת הספרות של הוי יאן והאונג …