תרגום המאמר Distance Still Matters

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 2178
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

תקציר המאמר: Distance Still Matters Pankaj Ghemawat / ספטמבר 2001.
בהשקת השירות בשנת
1 991, Star TV נראתה כמו הימור זוכה.
התוכנית הייתה פשוטה: החברה תעביר תוכניות טלוויזיה למיליארדים של תושבי אסיה צמאי-תקשורת.
השידורים יכוונו ל 5% העליונים של האוכלוסייה, חלקם הגדול מתעשרים חדשים, שיכולים להרשות לעצמם שירות כזה, וגם מהווים קהל מטרה נוח לשידורי פרסומות.
מאחר וחלק גדול של קהל-יעד זה מבין אנגלית, סטאר טי.וי. תוכל לרכוש תוכניות מוכנות וזולות במקום להפיק תוכניות מקומיות. תוך שימוש בשידורי לווין החברה תפתור את בעיית המרחקים הגדולים, שמנעו עד אז שידורים סדירים של טלוויזיה באזור.
רופרט מורדוק, התלהב כל-כך מן הרעיון ומן האפשרות למצוא שימוש טוב לספריית הסרטים של Fox המאה העשרים, בבעלותו, עד כי קנה את החברה ממייסדיה ב  8
5 מליון דולר בין השנים 1993 ו- 1995.
התוצאות לא עלו בקנה אחד עם ציפיותיו של מורדוק. בשנה התקציבית, שהסתיימה ביוני 1999, סטאר הפסידה
1 41 מליון דולר (לפני מס) על הכנסה של 111 מליון דולר.
בשנים 1996-1999
החברה הפסידה כ- 500 מיליון דולר וכנראה לא תראה רווח לפני 2002.
סטאר היא אחד …