עבודת גמר בקורס שיווק אלקטרוני

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 4495

תקציר העבודה

חלק ב' – שימוש באסטרטגיית המידע בשיווק האלקטרוני הערכת יעילות אסטרטגית המידע ( מודל DIKS):
נתונים רוב המספרים או האינפורמציה המוצגת מתאימה יותר להגדרה של מידע לא של נתונים, עם זאת ניתן לראות כי ישנן מספר נתונים המוצגים באתר. לדוגמא בצד שמאל למעלה ניתן לראות תמיד כמה חניות מוצגות באתר. דוגמא נוספת בכול בחירה של מוצר כתוב בראש העמוד לאחר מיפוי המוצרים בכמה חנויות נמצא המוצר המבוקש וכו'.
מידע האתר מספק מידע עבור המוצר הנבחר תוך פירוט הנתונים הבאים:
מחיר המוצר, עלות המשלוח, ימי האספקה, תקופת אחריות מספר תשלומים, מפרט טכני מלא של המוצרים תמונות להמחשה ותיאור ויזואלי של רוב המוצרים.
ניתן לראות בצילום הבא דוגמה של הצגת תנור אפיה משולב:
***ללא מקורות