שיווק מקוון

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 7861
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

תוכן עניינים:
 נושא:                                                                                                           עמוד:
תקציר מנהלים –..3                 מבוא -…4-6
פרק1:
כוחו של השיווק המכוון
1 .1 עלייה בצריכה המקוונת –מבוססת אינטרנט 7-8
1 .2 תפיסת הצרכנים את השיווק המקוון –.9
1 .3 תכונות המשפיעות על קבלת החלטות הצרכן בבואו לצרוך שיווק מכוון–10 פרק
2 : דאגות וחששות של צרכנים משימוש בשיווק מקוון              2.1 רקע -.11
             2.2 מאפיינים המעוררים/ מדכאים צריכה מקוונת –12-14
           פרק
3 : גורמי השפעה פנימיים וחיצוניים בקנייה המקוונת              3.1 גורמי השפעה פנימיים על הקנייה המקוונת –..15-16
             3.2 גורמי השפעה חיצוניים על הקנייה המקוונת –.16-18
             3.3 שוני בחשיבות התדמית של אתרי האינטרנט –…18
             3.4 תפיסות הלקוח לגבי הצרכים שלו הקשורים לשיווק המקוון –19               3.5 מאפייני צורת האתר המקוון ומעורבות הצרכן –..20 פרק
4 : דימוי האינטרנט בעיני הלקוחות והמשווקים             4.1 שימושי האינטרנט .21-23
            4.2 מידת מורכבות האינטרנט -.23-24
.
פרק 5: נקודות התורפה של האינטרנט בעיני המשווקים והצרכנים             5.1
רקע -..
5             5.2 חסרונות/יתרונות האינטרנט בעיני המשווקים והצרכנים
5             5.3 האינטרנט- כדאיות ..26
            5.4 אימוץ טכנולוגיות חדשות על – ידי הלקוח 26-27                       פרק 6: סיכום ומסקנות –.28-30   פרק 8:
ביבליוגרפיה …31                            עבודה זו דנה בתועלות ובחסרונות שבשיווק מקוון, תוך מתן דגש על התפתחות התחום לאורך השנים, אופיים של צרכני שירות זה, חששות והסתייגויות משימוש באינטרנט בקנייה. הסמינריון עוסק בהתפתחות אימוץ השירותים הניתנים בתחום, ואת מידת המוכנות של הלקוחות לשימוש בשיווק שכזה. כמו כן במאמרים מוצגים מחקרים רבים הבודקים את אימוץ החידושים על ידי הצרכן בשוק המוצרים ובשוק השירותים, תוך אפיון הלקוחות. תהליך ההשקה נסקר במוצרים ושירותים חדשים, שכמותם גדלה עם השנים, והתמקד בסיבות לכישלון של חלק מהמוצרים.  נעשתה בחינה של קבלת שירות קמעונאי חדש על-ידי הצרכן, בדגש על אספקה של שירותים כלכליים באמצעות האינטרנט. נדונו המאפיינים השונים של תדמיתו של אתר אינטרנט ונבחנו מאפייני הצרכן והשפעת אישיותו על תדמית האתר והתנהגותו של הצרכן כדי לנסות ולפתח שיטה יעילה ליצירתו של אתר אינטרנט שיווקי יעיל.  העדויות שהצטברו מעניקות בידינו סיבות מספקות בכדי להמליץ למנהלי חברות ואנשי שיווק לבחון את שילוב השיווק המקוון. חברות שיצליחו להניף את דרכי המסחר ויצירת הקשר המסורתיים עם לקוחות באמצעות האינטרנט, יגבירו את פלח השוק שלהם על חשבון חברות אחרות, ויבססו נאמנויות לקוח ארוכות טווח.