סמינריון סיום התנהגות צרכנים

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 8015
מספר מקורות 30

תקציר העבודה

מטרת המחקר לבחון האם קיים קשר בין תפיסת ערך כוללת גבוהה (Best Value for Money)  לכוונות רכישה של צרכנים בחנויות קמעונאיות בישראל, תחת מס' הנחות והשערות מחקר המניחות שישנו קשר בין מס' משתנים המרכיבים את תפיסת הערך הכוללת, ומשפיעים עליו, ובאמצעותם ובאמצעות תפיסת הערך הכוללת, ניתן לנבא כוונות רכישה עתידיות.
ממחקר זה ניתן להסיק כי קיים קשר חיובי ומובהק בין תפיסת הערך הכוללת ללקוח  (BVM) ובין כוונות הרכישה העתידיות שלו, כך שככל שתפיסת הערך לצרכן גבוהה יותר, כך גדלות בהתאמה כוונות הרכישה שלו באותה חנות/רשת קמעונאית.
המחקר בדק את המימדים העיקריים של המשתנה הבלתי תלוי – תפיסת הערך הכוללת ללקוח (BVM)ומצא קשר חיובי מובהק בין המימדים: תפיסת המחיר כנמוך, ערך חברתי, סידור החנות כנעים ונוח, תפיסת השרות כטוב, תפיסת תדמית החנות כטובה, ניסיון העבר, תפיסת האווירה כטובה – לבין תפיסת הערך הכוללת ללקוח. המימדים תפיסת מיקום החנות כנגיש ופעילות פרסום וקד"מ נמצאו כלא מובהקים.

1 .  תקציר
2 .  מבוא
3 .  סקירת ספרות
1 .  רקע כללי: א. תפיסת לקוחות ב. תפיסת הערך ג. תפיסת ערך כוללתBest Value for Money  -.
2. תפיסת ערך כוללת א. תפיסת מחיר ב. תפיסת ערך חברתי ג. תפיסת סידור החנות ד. תפיסת איכות השירות ה. תפיסת מיקום החנות ו. תדמית החנות ז. תפיסת האווירה בחנות ח. ניסיון העבר- חווית הלקוח ט. פעילות פרסום וקד"מ
3 . כוונות רכישה של צרכנים א. התנהגות צרכנים ב. תהליך החלטת הקניה ג. הקשר בין תפיסת איכות כוללת לכוונות רכישה  4. שאלת המחקר א. שאלת המחקר ב. הנחות והשערות 5.  שיטת המחקר א. מודל המחקר ב. אוכלוסיית המחקר ג. כלי המחקר ד. הליך המחקר ואיסוף הנתונים ה. קשיים בתהליך  ו. תוצאות אמפיריות
1 .  שאלת המחקר
2 .  הנחות והשערות
3 . ניבוי ערך כולל ללקוח וכוונות רכישה
4 .   ממצאים  6.  דיון ומסקנות א. מסקנות המחקר ב. יישומים ניהוליים ג. מגבלות המחקר ד. מחקרים עתידיים 7.  ביבליוגרפיה