עבודה בקורס מנהיגות וניהול על מנהיג, בנימין נתניהו, עבודה מצויינת

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
ציון 92
שנת הגשה 2010
מספר מילים 3495
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

                                           קורס מנהיגות וניהול          מטרת התרגיל: ניתוח ביוגרפית מנהיג בהתבסס על הנלמד בקורס.
עליכם לבחור מנהיג עסקי או מנהיג חברתי ולערוך ניתוח של הביוגרפיה שלו תוך שימוש באחד או יותר מהחומרים הבאים: ספר ביוגרפי, סרט דוקומנטרי, ראיונות וכתבות פרופיל בעיתונות, חומרים מהאינטרנט, ראיון עומק עם המנהיג.
במידה שאתם מתבססים רק על כתבות מהעיתונות וחומרים מהאינטרנט, עליכם להתבסס על 3 מקורות לפחות.
סקרו בקצרה את  ביוגרפית המנהיג הנבחר.
נתחו את מאפייני דמות המנהיג שבחרתם תוך התייחסות לנושאים הבאים: עד כמה הוא מנהל ועד כמה מנהיג? התפתחות המנהיג, ROLE MODELS, אירועים מעצבים, מצבי הצלחה וכשלון, הפקת לקחים שביצע המנהיג. האם מייצג חזון ? איך מניע מונהגים?
דונו  בהתייחס לתיאוריות וגישות שנלמדו בקורס לגבי ניהול מנהיגות ופיתוח מנהיגות.
בהסתמך על הגדרת המנהיג במאמר " What`s your story" האם המנהיג הנבחר, כפי שמשתקף מחומר הקריאה, הינו מנהיג אותנטי? נמקו     ביוגרפית המנהיג- בנימין נתניהו בנימין (ביבי) נתניהו (נולד ב-21 באוקטובר 1949, כ"ח בתשרי ה'תש"י), גדל והתחנך בירושלים ובפילדלפיה. מר נתניהו נשוי לשרה, לזוג נתניהו שלושה ילדים, כיום מתגוררים בירושלים.
מר נתניהו כתב שורה של ספרים שהופיעו בעברית ובאנגלית, וחלקם תורגמו גם לרוסית, צרפתית, ערבית, יפנית ושפות נוספות:"מכתבי יוני" – עורך, עם אחיו עידו (1978)"הטרור הבינלאומי:
אתגר ותגובה" – עורך (1979)"הטרור: כיצד המערב ינצח" – עורך (1987)"מקום תחת השמש" (1992) "מלחמה בטרור" (1996) את שנות התיכון עשה בארה"ב לרגל מחקריו של אביו, ההיסטוריון פרופסור בן-ציון נתניהו. עם שובו לישראל ב-1967 התגייס לצה"ל ושירת בסיירת מטכ"ל. הוא נטל חלק במבצעים שונים, כולל חילוץ בני ערובה במטוס "סבנה" החטוף ב-1972. באותה שנה זכה לציון מיוחד על פיקוד מבצעי מאלוף מוטה גור ז"ל.
לאחר שהשתחרר מצה"ל  השתתף במלחמת יום הכיפורים והועלה לדרגת סרן.
מר נתניהו סיים-
***העבודה אינה כוללת מצגת