אסטרטגיה פיננסית ומידע בחברת אנרקון

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2765
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תקציר מנהלים תהליך הגלובליזציה משנה את הסביבה העסקית ואת תהליכי הייצור המסורתיים. פרדיגמה כלכלית חדשה הממוקדת באסטרטגיה של ניהול נכסי ידע הארגוניים מאפשרת את היתרון היחסי של ארגונים.
תהליכים ארגוניים כלמידה ארגונית וניהול ידע מאפשרים למנהלים ולעובדים ליצור ולחדש ידע רלוונטי שהינו הבסיס לאסטרטגיה זו.
חברת אנרקון בע"מ היא חברת בת של חברת MPS האמריקאית ומשמשת כזרוע היצרנית של החברה בישראל. החברה עוסקת בתכנון, פיתוח, הנדסה, ייצור, שיווק ומכירה של ספקי כוח לשימוש במערכות של יצרני ציוד בעיקר לשווקים צבאיים אך גם לשווקים אזרחיים. ספקי כוח אלו ומערכות הספק מוכללות משמשים יצרני ציוד בשוק האזרחי של מערכות תקשורת, רשתות תקשורת, שרתים, ציוד מוקד במערכות ויחידות קצה, וכן בשוק הצבאי של מערכות תקשורת, מערכות לוחמה אלקטרוניות ומערכות ניווט מוטסות, ימיות וקרקעיות. עבודה זו סקרה את תחום המידע והפיננסים באנרקון בבחנה מספר גורמים: ניהול המידע בחברה בהיבט של המבנה הארגוני שלה, מהות המידע המועבר, דרך זרימתו, דרכי השימוש במידע ותוצאות השימוש. נמצא כי אנרקון מנהלת את המידע שלה בכלל וכן את המידע הפיננסי באופן מקיף ויעיל. תוכן עניינים

1 . מבוא. 4
2 . ניהול המידע בהיבט המבנה הארגוני ובעלי תפקידים.. 5
3 . מהות המידע, זרימה, דרכי שימוש ומשתמשים עיקריים.. 8
4 . תוצאות השימוש במידע. 10 5. סיכום, מסקנות והמלצות. 12
6 . ביבליוגרפיה. 13
7. נספחים.. 14