עבודה בקורס ניהול השיווק על חברת סלקום - העבודה קיבלה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
ציון 89
שנת הגשה 2010
מספר מילים 3371
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו נציג  ניתוח של שוק הסלולאר בישראל בהתמקדות על חברת סלקום.
חברת סלקום מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בשוק הסלולארי (%36). החברה החלה לפעול ב-1995 בתחום התקשורת בישראל והתמודדה עם פלאפון שהייתה מונופול עד אז        .                  נציג את תמהיל מוצרי סלקום(אורך, רוחב ועומק) כאשר לסלקום יש שלושה קווים עיקריים: מכשירי סלולר, ציוד נלווה למכשירי סלולר ושירותי תוכן. נתאר את פילוסופיית השיווק בה נוקטת סלקום ונדגים כיצד התפיסה השיווקית באה לידי ביטוי. נציג את מודל פורטר: יריבות ענפית, איום חודרים אפשריים,מוצרים תחליפיים, כח מיקוח לקוחות, כח מיקוח ספקים.       נציג את מודל SWOT בו נתאר את נקודות החוזק והתורפה של סלקום לנוכח ההזדמנויות והאיומים. נציג את מודל בוסטון לניתוח תיק עסקים ונציג את אסטרטגיות ההמחרה בה נוקטת סלקום מבחינה כללית, פסיכולוגית וכלפי מוצרים חדשים.         תוכן עניינים
מבוא -1
הפירמה בה עוסקת העבודה ..2
תמהיל מוצרי סלקום -…3-7
פילוסופיית השיווק בה נוקטת סלקום …8
ניתוח על פי מודל SWOT 9-10 ניתוח על פי מודל פורטר .11-14
מודל בוסטון -..15
אסטרטגיות ההמחרה בהן נוקטת סלקום -.16-17
סיכום ומסקנות ..18
ביבליוגרפיה -..19