סמינריון סיום במערכות מידע למידה מבוזרת: סינכרונית מול א-סינכרונית
מוסד לימוד | אוניברסיטת בר-אילן |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | א-סינכרונית, למידה מבוזרת: סינכרונית |
שנת הגשה | 2002 |
מספר מילים | 9126 |
מספר מקורות | 15 |
תקציר העבודה
תוכן עניינים
1 . 1. מבוא
1 .1. רקע
1.2. במה עוסקת העבודה
2 . טכנולוגיות סינכרוניות וא-סינכרוניות
2 .1 טכנולוגיות א-סינכרוניות
2 .2 טכנולוגיות סינכרוניות
3 . ההתפתחות הטכנולוגית של הלמידה המבוזרת
4 . אינטראקטיבית בלמידה מבוזרת 5. למידה מבוזרת בסביבת מקום העבודה
6 . בחינת והערכת איכות הקורס המבוזר והחומר הנלמד 7. דיון: למידה סינכרונית, א-סינכרונית או משולבת ?!
8 . המלצות וסיכום 9. ביבליוגרפיה הלמידה המבוזרת – Distributed Learning ניתנת להגדרה כמתדולוגית הוראה שבה גם המורה וגם התלמיד מצויים במרחק פיסי אחד מהשני, ולעיתים גם רחוקים בזמן ההוראה עצמה (הוראה א-סינכרונית).
עבודה זו תעסוק בהשוואה בין הטכנולוגיות המשמשות ללמידה מבוזרת. טכנולוגיות אלו מסווגות לשתי קטגוריות מרכזיות: סינכרונית וא-סינכרונית. מטרת העבודה הייתה לפרוש בפני הקורא את הטכנולוגיות העיקריות מכל תחום , ולאחר סקירה היסטורית קצרה – לפתח את השיקולים הנוגעים לבחירת טכנולוגיה לצורך למידה מבוזרת, באמצעות סקירת יתרונותיהן וחסרונותיהן של טכנולוגיות אלו בשלושה נושאים עיקריים : אינטראקטיביות , למידה במקום העבודה וביצוע הערכת טיב הלמידה המבוזרת.