ניתוח אסטרטגי של כניסת סטארבקס לישראל
מוסד לימוד | המרכז האקדמי רופין |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | חברה בין לאומית, חברה רב לאומית, כניסה לישראל, ניתוח שוק בתי הקפה, ניתוח שוק רשתות הקפה, סטארבקס, שיווק |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 2838 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
תקציר:
· סטארבקס נוסדה ב-1971, בזמנו היא הציעה קפה איכותי, תה ותבלינים אך לא מכרה כוסות קפה.
ב-1983 נמכרה החברה להווארד שולץ אשר זיהה את הפוטנציאל הטמון בעסק. הוא רצה ליצור תרבות בר קפה של איטליה תוך שימוש במוניטין של סטארבקס יחד עם חווית שירות נעימה.
בעבודה נדון ב- · רקע :
שוק הקפה בעולם , שוק הקפה בארץ, היווצרותה של חברת הענק סטארבקס.
· ניתוח pest : מימד חברתי , כלכלי, פוליטי · ניתוח פוטנציאל בענף רשתות בתי הקפה בארץ ישראל.
· ניתוח גורמי סיכון בענף רשתות בתי הקפה בישראל.
· ניתוח swot: חוזקות , חולשות , הזדמנויות, איומים. · ניתוח אסטרטגיית אופן פנייה (זיכיון, חברת בת , רכישת רשת קיימת) · אסטרטגיית מוצר · המלצות שלנו.