סמינר: השפעת מיצוב מותג ואפקטיביות פרסום על שימור לקוחות

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 6558
מספר מקורות 32

תקציר העבודה

תקציר ערוצי התקשורת המתפתחים, נגישות התחבורה ההולכת וגוברת ומגמת התאחדותם של השווקים הכלכליים בעולם לכדי שוק אחד גדול, משפיעים כיום בצורה דרמטית על אופי השוק המקומי. אחד הענפים אשר עברו מהפיכה גדולה בעידן הכפר הגלובאלי הינו ענף הבילויים ככלל וחיי הלילה בפרט.
מועדון האולטראסאונד ממוקם בפאתי חיפה, מערבית לקיבוץ יגור. המועדון קם בשנת 1999 במטרה לתת לקהל הצפוני מענה לתרבות וצרכי הבילוי בכך שמציע חווית בילוי לילית של ריקודים, שתיית אלכוהול והכרויות. חברת אולטראסאונד/בא-לגן יגור בע"מ הינה חברה המשלבת שתי פעילויות עיקריות: פארק ילדים למשפות בשעות היום ובשעות הלילה מועדון ריקודים. החברה מונה משפטים0 עובדים ומשתרעת על שטח של 5000 מטר רבוע. מבקרים בה בממוצע חודשי ביום ובלילה
4 0,000 מבקרים.
הבעיה העסקית התחרות בתחום חיי הלילה הינה דינאמית, מרובה ועשירה בפיתויים, הדינאמיות של השוק מכתיבה כללי משחק של שינויים ותגובה מהירים ביותר ובגמישות מרבית. נפח פעילות המועדון כוללת בתוכה שלושה "ליינים" שונים בסופי שבוע – ליין חיילים (חמישי), ליין סטודנטים (שישי וחגים) וליין דאנס בר ג'מיני (שבת) לגילאים בוגרים יותר. בחינת ההכנסות בשנת 2009 העלתה כי מועדון האולטראסאונד לא עומד ביעדי הפדיון שנקבעו, ונמצא שיש ירידה של כ-10% בהכנסות ינואר-פברואר 2009 לעומת תקופה מקבילה אשתקד. שאלת המחקר מהם הגורמים המשפיעים על שימור לקוחות של צרכנים במועדוני לילה?
תוכן עניינים
1. מבוא. 3
1 .1. רקע לבעיה העסקית. 3
1 .2. הבעיה העסקית. 4
1 .3. שאלת המחקר. 4
1 .4. מטרות המחקר. 4
2 . סקירת ספרות. 5
2 .1. רקע. 5
2 .2. מיצוב. 5
2 .3. אפקטיביות פרסום.. 9
2 .4. שימור לקוחות. 11
2 .5. מודל המחקר. 14
2 .6. השערות המחקר. 14
3 . מתודולוגיה. משפטים
3 .1. משתני המחקר. משפטים
3 .2. מערך המחקר. 16
3 .3. אוכלוסיית המחקר. 16
3 .4. מדגם.. 16
3 .5. כלי המחקר. 16
3 .6 הליך המחקר. 18
3 .7. מגבלות המחקר. 18
3 .8. לוח זמנים.. 19
4 . ביבליוגרפיה. 20 5. נספחים.. 24