רפרט- איכות השירות חברת KLM
מקצוע | תחומים אחרים |
מילות מפתח | איכות השירות, ארגון, לקוח, צרכן |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
השגת שביעות רצון לקוחות לטווח הארוך באמצעות תרבות ארגונית (KLM airlines) שביעות רצון הלקוח הופכת במהירות לחשובה יותר ויותר למען שרידותו וצמיחתו של הארגון. מטרתו של המחקר היא לבחון השפעת התרבות הארגונית על אופי שירות הלקוח, מנקודת המבט של העובד בארגון.א §
1 000 שאלונים חולקו רנדומלית בין 20 בתי חולים ציבוריים ביוון.
§ השאלונים חוברו על פי שיטת פרופיל התרבות הארגונית OCP ( .(O’Reilly et al., 1991 § בפועל מולאו באופן תקין ומלא 749 שאלונים ע"י עובדי "חזית"- אחיות, סגל קדמי ורופאים, העובדים ישירות מול הלקוח. מצגת בת 14 שקופיות