החברה והסביבה השיווקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 804
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

תרגיל מספר 1
החברה והסביבה השיווקית   שיווק טכנולוגי שנה א   הקדמה חברת רב בריח נוסדה בשנת 1973 ע"י אברהם בחרי ומשה דולב.  לרב בריח מוניטין של מעל 40 שנה ומיליוני לקוחות בארץ ובעולם.
דלת הפלדה("הפלדלת") , מוצר הדגל של החברה הפכה לשם גנרי בפי העם ונחשבת למוצר ייחודי, מהפכני ומוביל בתחומו.
לפלדלת מספר תכונות ייחודיות:
טכנולוגית:
מערכת אלקטרונית המורכבת בדלת ומשדרגת אותה ואת נוחות השימוש באופן מהפכני.
עיצובית:
מוצגת בצבעים שונים וצורות גיאומטריות מגוונות.
אקולוגית:
בנויה מחומרים מתכלים וממוחזרים (עונה להגדרה "מוצר ירוק"*)