החברה והסביבה השיווקית
מוסד לימוד | מכללת ספיר |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | חוזקות, חולשות, טכנולוגי, יסודות השיווק, מאקרו, מיקרו, ניתוח, סביבה חיצונית, פלדלת, פנימית, רב בריח, שיווק |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 804 |
מספר מקורות | 6 |
תקציר העבודה
תרגיל מספר 1
החברה והסביבה השיווקית שיווק טכנולוגי שנה א הקדמה חברת רב בריח נוסדה בשנת 1973 ע"י אברהם בחרי ומשה דולב. לרב בריח מוניטין של מעל 40 שנה ומיליוני לקוחות בארץ ובעולם.
דלת הפלדה("הפלדלת") , מוצר הדגל של החברה הפכה לשם גנרי בפי העם ונחשבת למוצר ייחודי, מהפכני ומוביל בתחומו.
לפלדלת מספר תכונות ייחודיות:
טכנולוגית:
מערכת אלקטרונית המורכבת בדלת ומשדרגת אותה ואת נוחות השימוש באופן מהפכני.
עיצובית:
מוצגת בצבעים שונים וצורות גיאומטריות מגוונות.
אקולוגית:
בנויה מחומרים מתכלים וממוחזרים (עונה להגדרה "מוצר ירוק"*)