פרה סמינריון-באנר באינטרנט

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 1367
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

עבודה זו עוסקת בסוג פרסום הכי נפוץ כיום במדית האינטנרט – הבנר (banner). בעשור האחרון התפתח האינטרנט במימדים עצומים וכיום לא ניתן לדמיין את חיינו בלעדיו. תחום זה חדש יחסית ומאוד מעניין, הפותח הזדמנויות חדשות לקהל המפרסמים.
בשנים האחרונות שמענו רבות על הרווח שהביא האינטרנט לחברות או אנשים. קיימות אפשרויות רבות להרוויח באינטרנט ,אך השיטה שמכניסה את הרווח הגדול היותר היא פרסום. וכאמור, הסוג הפרסום הפופולארי ביותר כיום הוא הבנר. זהו גם כן תחום חדש יחסית המתפתח בו זמנית עם טכנולוגיות רשת ותוכנה מתקדמות.
לכל גולש באינטרנט מוכרת המילה "בנר", אלו הן מודעות פרסום קטנות ומלבניות המופיעות כמעט בכל אתרי האינטרנט. הן שונות בצורתן ותוכנן אך כולן מבצעות את אותו התפקיד : בלחיצה על הבנר נפתח בדפדפן עמודו של המפרסם. בהשוואה לשיטות פרסום אחרות הקיימות באינטרנט, מודעת הבנר אינה מהווה הפרעה וכמעט שלא משאירה רושם שלילי כלשהו על עמוד האינטרנט שבו היא מופיעה. לפי (Xie, Donthu, Lohtia, Osmonbekov, 2004) מידת ההצלחה של הבנר נמדדת בכמות הלחיצות של הגולשים עליו(Click Through Rate).
בעיית מחקר לאילו מאפיינים יש את הפוטנציאל להעניק לבנר את כמות הלחיצות הגדולה ביותר?
המשתנה הבלתי תלוי: המאפיינים של הבנר שיכול לקבל את הערכים הבאים:
·         תמריץ ·         גודל ·         אנימציה ·         כמות המלל ·         צבעו של הבנר יחסית לשאר האתר.
בעבודה זו אענה על השאלה : "כיצד צריך להיראות הבנר הפרסומי שימשוך לאתר המפרסם את כמות הצרכנים הגדולה ביותר?" או במילים אחרות – מהו העיצוב והתוכן שיש לבחור על מנת להצליח  בקמפיין פרסומי ? תוכן עניינים
1.
מבוא 2
      1.1 . בעיית מחקר –3
2 .השערות –.3
3 . שיטות מחקר -4
4 .
דיון .4
      4.1 תמריץ -4
      4.2
אנימציה ..4
      4.3 המלל של הבנר -…5
      4.4 צבעו של הבנר יחסית לשאר האתר –..5
      4.5 גודל ההבנר –..6
5. הגבלות המחקר 7
6 .סיכום 7
מקורות 8