פעילות האופוזיציה בעיר חיפה

תקציר העבודה

תקציר פרקטיקום עבודה זו נכתבה במסגרת הסדנא "שיווק פוליטי" במהלכה נבחן הקשר או השילוב שבין הפוליטיקה לשיווק. במקרה זה, הפוליטיקאי משול למוצר שמטרתו לענות על צורך קיים של אוכלוסיה מסוימת. בשיווק פוליטי, כמו בשיווק צרכני, המנגנון המניע את התהליך הוא הניסיון לענות על מספר רב ככל הניתן של צרכים ודרישות של קהל היעד כלומר, מקסום היכולת למכור ללקוח ו/או הבוחר את התועלת הטובה ביותר כפי שהוא תופס אותה. לאחר שאופיין הצורך הספציפי, שיטת הפעולה נבחנת בשני המקרים על פי ניתוח המצב הקיים. שיווק הוא למעשה תהליך תכנון או בניית אסטרטגיה, לכן, הצלחתו בין אם נועד לשווק מוצר חדש/ישן או לקדם אג'נדה פוליטית של מועמד כזה או אחר, תלויה ברמת המוכנות, כלומר, מידת ההשקעה שהוקצעה לשם ניתוח כזה בשלב הראשון. תוכנן עניינים
מבוא –3
מהי פוליטיקה? –4
על השיווק …5
שיווק וקידום מקום –.5
העיר חיפה ..8
שיטה וממצאים -…10 דיון ומסקנות –..17    ביבליוגרפיה –..21