סמינריון בניהול הפרסום , !!!

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , ,
ציון 90
שנת הגשה 2011
מספר מילים 8396
מספר מקורות 31

תקציר העבודה

בעולם השיווק, קידום מכירות נחשב לאחד מארבעת מרכיבי תמהיל השיווק, בנוסף לפרסום, שיווק ישיר ויחסי ציבור. קידומי מכירות הם מאמצי קידום בלתי אישיים אשר המטרה שלהם היא ליצור השפעה מיידית על מכירות.
על רקע ריבוי החשיפה לחברות בין לאומיות והתעצמות התחרות, ייצור יעיל של מוצר איכותי אינו מהווה ערובה להצלחה כלכלית. השיווק והפרסום הפכו להיות מרכיבים אסטרטגיים ודומיננטיים בניהול פירמה מודרנית.
במהלך השנים האחרונות המדיה הדיגיטלית הפכה ממוצר משלים, לאמצעי תקשורת מרכזי, המאפשר אינטראקציה עשירה בין הגולש לבין התכנים המוצגים בפניו. ניתן לומר אף, שהאינטרנט הוא המקור העיקרי של צריכת המידע בחיינו.
היום המידע חייב להיות עדכני יותר, נגיש יותר ולעורר סקרנות רבה יותר.
מאמצי קידום המכירות מופעלים לתקופה מוגבלת וקבועה מראש על מנת להגדיל את הביקוש של הצרכן למוצר או לשירות, לעורר את המודעות למוצר/שירות או לשפר את הזמינות של המוצר. דוגמאות לקידום לקוחות כוללות קופונים, הנחות, תחרויות, תצוגות מכירה(point of purchase displays),  חלוקת דוגמיות ומתנות, הפקת אירועים שונים ומימון.
בעבודה זו אתייחס לגורמים המשפיעים על אפקטיביות הפרסום באינטרנט  תוך התייחסות למידת מעורבותו של הצרכן במוצר והשפעתה על אפקטיביות הפרסומת.
פרק הסקירה הספרותית מהווה מקבץ של מודלים, תיאוריות, מושגים והגדרות הרלוונטיים לעבודה זו. תוכן העניינים
1.
מבוא. 3
1 .1 נושא והשערות המחקר. 4
2 .
פרסום. 5
3 מודל היררכיה של השפעות.. 6
3 .1 אהדה  6
3 .2 כוונת קנייה  7
3 .3 זכירה  8
4 . האינטרנט כמדיה פרסומית.. 10
4 .1 אמצעי הפרסום הנפוצים באינטרנט  10
4 .2 תהליך הקנייה השקולה באינטרנט  12
5.
אלמנטים המשפיעים על יעילות הפרסומת.. 14
5.1 יחס כלפי אינטרנט  14
5.2
מעורבות הצרכן 14
6 . המחקר האמפירי 16
6 .1 השערות   16
6 .2 המדגם, כלי המחקר והליך המחקר  18
7. ממצאים. 20
8 . דיון וסיכום. 28
9. ביבליוגרפיה. 32
1 0. נספחים. 34