עבודת סיכום בקורס התנהגות צרכנים, העבודה קיבלה

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , ,
ציון 94
שנת הגשה 2011
מספר מילים 5327
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

תקציר מנהלים שוק התעופה הוא חלק משוק התיירות הכלל עולמי. בישראל מכיל שוק זה את לינות התיירים ואת ההוצאות על טיסות.
השחקן העיקרי בשוק זה הוא חברת אל על. נתח השוק שלה מוערך בכ 34%.
העבודה מתבססת על 2
רגליים מחקריות.בצד התיאורטי, נסקור מחקר שנערך על טיולים מאורגנים, ובחן את הגורמים לשביעות רצון הלקוחות בחוויה תיירותית זו.  בצד המעשי, דגמנו במדגם נוחות 50 איש והעדפותיהם לגבי בחירה בחברת תעופה מופיעות בעבודה זו.
העבודה תפרט גם המלצות לחברת אל על ליישום אסטרטגיה שתמשיך מגמה זו ותשמר את נתח השוק שלה.
ההמלצות יחולקו על פי מרכיבי תמהיל השיווק (4 P) תוכן העניינים
תקציר מנהלים_ 3
חלק א' – השוק_ 3
השוק ומידע על החברות בשוק 3
הצורך 4
הפילוח_ 5
פרספקטיבה של התנהגות צרכנים_ 6
חלק ב' – הצרכן 7
מאפייני המוצר התיירותי 7
תהליכים תפיסתיים_ 8
מחקר ראשוני 10 חלק ג – המלצות_ 14
ביבליוגרפיה_ 18
נספח א' – התפלגות תנועת נוסעים בינ"ל בנתב"ג,ינואר- דצמבר
2 010   (T Net, 2011) 19
נספח ב' – שאלון עמדות של נוסעים_ 20