אבחון ושינוי ארגוני
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | פסיכולוגיה |
מילות מפתח | אבחון, אבחון ושינוי, ארגון, ארגוני, בזק, בזק בינלאומי, בינלאומי, שינוי |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 4202 |
מספר מקורות | 8 |
תקציר העבודה
תקציר אבחון תת-מערכת של חברת בזק בינלאומי. · תיאור היחידה ומאפייניה הרלוונטיים; · זיהוי בעלי עניין מרכזיים; · תיאור מטרות היחידה כפי שמוגדרות ומוצהרות על ידי בעלי העניין המרכזיים וביצוע דירוג המטרות (המצב הרצוי); · ניתוח אפקטיביות היחידה ביחס למטרות המוצהרות תוך התייחסות למודל – פערים בין המצב המצוי למצב הרצוי (מודל 8GD) · בחינת וניתוח הסיבות לפערים תוך התייחסות גורמים מתוך המודל, הצבעה על הקשר בין סימפטומים לסיבות, כיצד הם משפיעים זה על זה, וכיצד הם משפיעים על היווצרות הפערים שנמצאו. בניית השרשרת הסיבתית.
· המלצות אופרטיביות להמשך (בקצרה).