עבודה בשיווק גלובלי- שיווק יין ישראלי לארה"ב
מוסד לימוד | הקריה האקדמית אונו |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מיתוג, שיווק גלובאלי, שיווק גלובלי, שיווק יין |
שנת הגשה | 2012 |
מספר מילים | 1543 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
שיווק יין ישראלי בארה"ב:
1.אלטרנטיביות לשיווק ומיתוג היין
2 . תסמין ארץ המקור
3 . מגוון מוצרי החברה
4 . צינורות הפצה 5. סיכום ומסקנות אלטרנטיביות לשיווק ומיתוג היין:
דרכים אלטרנטיביות לשיווק יין יכולות להיות שיווק דרך האינטרנט, דרך רשת מסעדות גדולה, דרך מפיצים מקומיים ודרך פתיחת סניף של יקבי דותן בארה"ב. לגבי מיתוג יקבי דותן עליהם להגדיר את עצמם מחדש כחברה המספקת הנאה דרך מוצרי אלכוהול מתוצרת ארץ ישראל.
ניתן לבצע הרחבת קו מוצרים לסוגי יינות נוספים כמו יין מבעבע וליקרים מפירות אופייניים של ארץ ישראל (סברס, תאנים, תמרים)…