אינסייט-מדיניות עסקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1509
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

המקרה דן בחברה בשם אינסייט. החברה הוקמה בשנת 2000 כחברה בורסאית אשר פיתחה ומכרה מוצרי תוכנה בתחום הפתרונות הפיננסיים המתקדמים (AFS). לחברה קצב צמיחה העומד על 10 – 5 אחוז והיא מונה 350 עובדים.
לחברה משרדי מכירות ב – משפטים מדינות.
לחברה יש מספר חברות מתחרות. שתיים מהן גדולות ממנה בהרבה עם מכירות של מעל 500 מיליון דולר בשנה ושתיים קטנות ממנה עם היקף מכירות של למטה מ – 100 מליון דולר בשנה.
מכירות החברה ב – 2009 עמדו על משפטים4 מליון דולר.
אופי השוק הורכב מלקוחות נאמנים אשר נדיר היה שעברו מחברה לחברה בשל הצורך להחליף את כל המערכות הפיננסיות ולכן התחרות בשוק התמקדה באיתור וחדירה ללקוחות חדשים.
לחברה היה מוצר דגל בשם XTL, מערכת תומכת החלטה שנתנה למשתמש כלים לביצוע חישובים פיננסיים מורכבים לניירות ערך והשקעות פיננסיות.
המוצר, שהושק ב – 2006, נחשב בזמנו למקדם בענף. המוצר עבר מספר שדרוגים במהלך השנים בהתאם למשוב לקוחות.