התנהגות צרכנים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | התנהגות צרכנים |
מילות מפתח | התנהגות צרכנים, ממ"ן 11 התנהגות צרכנים, ממן 11 |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 297 |
תקציר העבודה
ממ"ן
1 1
1 – מיצוב הינו הדימוי של מוצר כלשהו אשר ניטע בתודעת הצרכן, דרכו מבליטה הפירמה יתרונות תחרותיים ומבדלת את עצמה.
שתי אסטרטגיות המיצוב הרלוונטיות לחטיפי פפסיקו הינן: מיצוב תועלת- באיזה תכונה המותג מוביל. התכונה הבולטת הנגזרת מן הקטע הינה: בריאות. תועלת זו תענה על הלחץ שמופעל ע"י קבוצות צרכנים להפחית את …
2 – המודל הכללי של התנהגות הצרכן מראה כיצד גירויי שיווק …