התנהגות צרכנים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | התנהגות צרכנים |
מילות מפתח | התנהגות צרכנים, ממ"ן 12 התנהגות צרכנים, ממן 12 |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 544 |
תקציר העבודה
ממ"ן 12
1 – תשובה ד' היא הנכונה. באמצעות צעד זה היבואן מעוניין להפחית את הסיכון המערכתי. זאת מכיוון שבמידה והצרכן ירכוש רכב, יתכן והחלטת קנייה זו תסבך אותו בקניות נוספות, כגון: ריפודים חדשים, ג'י פי אס, מסך אל סי די לרכב וכאמור, מערכת סטריאו. ע"י צעד זה, מפחית היבואן את תפיסת הסיכון של הצרכן ע"י כך שקנייתו לא תהיה כרוכה בהוצאות נלוות.
2 – החיזוק המתואר בקטע הינו: חיזוק קידום שלילי לסירוגין עם תוכנית אקראית.
חיזוק הינו גירוי שמפעיל המשווק על הצרכן. חיזוק שלילי הינו חזרה על התנהגות כדי למנוע תוצאה שלילית. מדובר בחיזוק שלילי, מכיוון שג'נרל מוטורס מניעים את הצרכנים לחזור על התנהגות (קנייה), ע"י הקמת הסטודיו, אבל כדי למנוע פעולה שלילית, כגון: הפחתת אי הודאות טרם הרכישה ועצם היות הסטודיו מקום …