התנהגות צרכנים

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע
קורס
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 638

תקציר העבודה

ממ"ן
1 3
פרסומאים מתחבטים בשאלה האסטרטגית מה להעדיף: מסר חד צדדי או מסר דו צדדי. ע"פ הטענה המובאת בשאלה, מדובר במסר שכלי דו צדדי, המבליט את נקודות החוזק, ובה בעת מתמודד בגלוי עם נקודות התורפה. שכן, אל ריס וג'ק טראוט מבקשים לייצג גם את החסרונות של המפרסם. הסיבות לכך הינם: ראשית, דווקא ההכרה בנקודות התורפה והצגתן באור חדש עשויה ליטול את העוקץ מטיעוני הנגד. שנית, הצגת החסרונות בצד היתרונות מחזקת את אמינות …