התנהגות צרכנים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | התנהגות צרכנים |
מילות מפתח | התנהגות צרכנים, ממ"ן 13, ממ"ן 13 התנהגות צרכנים |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 638 |
תקציר העבודה
ממ"ן
1 3
פרסומאים מתחבטים בשאלה האסטרטגית מה להעדיף: מסר חד צדדי או מסר דו צדדי. ע"פ הטענה המובאת בשאלה, מדובר במסר שכלי דו צדדי, המבליט את נקודות החוזק, ובה בעת מתמודד בגלוי עם נקודות התורפה. שכן, אל ריס וג'ק טראוט מבקשים לייצג גם את החסרונות של המפרסם. הסיבות לכך הינם: ראשית, דווקא ההכרה בנקודות התורפה והצגתן באור חדש עשויה ליטול את העוקץ מטיעוני הנגד. שנית, הצגת החסרונות בצד היתרונות מחזקת את אמינות …