ניהול השיווק

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 602

תקציר העבודה

ממ"ן
1 2

1 . מילות הוראה: 1-איזה 2- הגדירו 3- נמקו. מוקד: 1- ארבע רמות תחרות 2- הגדרת רמת התחרות הספציפית 3- את הבחירה באמצעות עקרונות הגישה. תחום: 1- התחרות הנבחרת 2- התחרות הנבחרת 3-נתוני השאלה.
מתווה:
X*סוג התחרות המוצג הוא *הגדרת התחרות הנבחרת.
*נימוק לפי נתוני השאלה.
סוג התחרות המוצג בקטע הינו תחרות מותגים.
תחרות מותגים מתחוללת כאשר חברה רואה כמתחריה חברות אחרות המציעות מוצר או שירות דומים לאותם לקוחות באותם מחירים. הסיבה לבחירתי מתבססת על העובדה כי הן שטראוס והן קינדר מציעות מוצרים תחליפים הקרובים זה לזה ("אצבעות שוקולד). כלומר, הן נמצאות באותו ענף (ענף השוקולד) והם מתחרים ביניהם בתוך הענף ("להתחרות ראש בראש") על אותם לקוחות באותה רמת מחיר והם בעלי מיצוב זהה בענף.

2 . מילות הוראה: 1- האם נכון
2 -נמקו. מוקד: 1- הטענה 2- את בחירתכם…