התנהגות צרכנים
תקציר העבודה
הפעילות של המותג השפיעה על המעורבות הזו בכך שהיא העלתה אותה זאת על ידי מיתוג המוצג כייחודי מבחינת הטעם, כמוצר כיפי ומשעשע. כל זה גרם להורים לבחון את המוצר ולהחליט האם המוצר הזה עונה על צרכי ילדיהם. על פי מחקר שעשתה החברה לאמהות הגורם הכי חשוב הוא הטעם, שילדיהם יאהבו את היוגורט. האמהות חיפשו מוצר שילדיהם יאהבו את הטעם שלו, עד לפני השקת המותג לא היה מותג של יוגורט לילדים אשר שם דגש על הטעם אלא הדגש היה על הבריאות. על פי כך החברה שמה דגש על הטעם של המוצר מה שהוביל לעליה בקניה של המותג.
הגורמים המשפיעים על המעורבות:
· מאפייני המוצר מאפייני הצרכן · גורמי המצב-