פרוייקט גמר במסלול תקשורת אסטרטגית- על עמותת "קו לחיים", הכוללת- מחקר ותיאור הסביבה השיווקית, החלטות, גיבוש אסטרטגיה, תכנון קמפיין תקשורתי, פריסת מדיה ותקצוב, קמפיין פרסומי, ניתוח שאלונים וקבוצת מיקוד ועוד-!!

תקציר העבודה

תוכן עניינים
חלק א'- מבוא –.2
חלק ב'– מחקר ותיאור הסביבה השיווקית –.3-10  חלק ג'– החלטות 11-משפטים חלק ד'– גיבוש אסטרטגיה -.16
חלק ה'– תכנון קמפיין תקשורת שיווקית פרסום, שיווק ישיר וקד"מ, יחסי ציבור ודוברות..17-22
חלק ו'- פריסת מדיה ותקצוב –…23-26
חלק ז'- הקמפיין הפרסומי ..27-29
חלק ח'- קמפיין יחסי ציבור והדוברות -30 ביבליוגרפיה -..31-34
נספחים 35-57
כחלק מפרויקט הגמר במסלול תקשורת אסטרטגית בחרנו בעמותת "קו לחיים" הפועלת למען ילדים חולים במחלת שיתוק המוחין- CP. בחירה זו הגיעה בעקבות כך שרצינו לעבוד עם ארגון שפחות מוכר לקהל הציבור ושאיננו משקיע או מסוגל מבחינת האמצעים שקיימים ברשותו להשקיע בפרסום בתקשורת ההמונים. סביבה פנימית- עמותת "קו לחיים" נוסדה בשנת 1990 (קו לחיים, 2009) ופועלת כעמותה ללא מטרות רווח. מהיווסדותה  ועד היום עוסקת העמותה במתן שירותים וסיוע ל-1380 ילדים נכים הסובלים בעיקר משיתוק מוחין, ניוון שרירים, נפגעי טרור ומחלות כרוניות נוספות…