תכנון וניתוח מערכות מידע- קורס 10645--
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | תכנון, ניתוח ועיצוב מערכות מידע |
מילות מפתח | 10645, מערכות מידע, ניתוח מערכות, תכנון וניתוח מערכות מידע |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2003 |
מספר מילים | 777 |
תקציר העבודה
אפיון תהליך המחשב על פי הפורמט הבא:
1. המשתמשים בתהליך- 3 משמרות שפועלות 24 שעות ביממה אשר בכל משמרת יש משפטים נציגי תמיכה של לקוחות החברה.
2 . הטריגר- קבלת שיחה מלקוח בשל תקלה טכנית בשירותי האינטרנט.
3 . תדירות האירוע- באופן אקראי במהלך המשמרת.
תלוי בכמות התקלות באינטרנט.
אם ישנם הרבה תקלות אז נציגי התמיכה צפויים לקבל המון שיחות במהלך המשמרת, אם אין הרבה תקלות אז נציגי התמיכה צפויים לעבור משמרת קלילה.
4 . קלט התהליך- קלט התהליך מגיע מהלקוח באמצעות שיחה נכנסת בזמן המשמרת, וקבלת הנתונים נעשית ע"י נציג התמיכה במשמרת בצורה הבאה: "שלום רב, מדבר <שם נציג התמיכה>, איך אני יכול לעזור?" ואז מזין את פרטי הלקוח הנשמרים במאגר המחשב….