תכנון וניתוח מערכות מידע- קורס 10645--

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , ,
ציון 95
שנת הגשה 2003
מספר מילים 777

תקציר העבודה

אפיון תהליך המחשב על פי הפורמט הבא:
1.      המשתמשים בתהליך- 3 משמרות שפועלות 24 שעות ביממה אשר בכל משמרת יש משפטים נציגי תמיכה של לקוחות החברה.

2 .      הטריגר- קבלת שיחה מלקוח בשל תקלה טכנית בשירותי האינטרנט.

3 .      תדירות האירוע- באופן אקראי במהלך המשמרת.
תלוי בכמות התקלות באינטרנט.
אם ישנם הרבה תקלות אז נציגי התמיכה צפויים לקבל המון שיחות במהלך המשמרת, אם אין הרבה תקלות אז נציגי התמיכה צפויים לעבור משמרת קלילה.

4 .     קלט התהליך- קלט התהליך מגיע מהלקוח באמצעות שיחה נכנסת בזמן המשמרת, וקבלת הנתונים נעשית ע"י נציג התמיכה במשמרת בצורה הבאה: "שלום רב, מדבר <שם נציג התמיכה>, איך אני יכול לעזור?" ואז מזין את פרטי הלקוח הנשמרים במאגר המחשב….