סמינר באחריות חברתית בניהול - פרסום לילדים (ציון 90)

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 7463
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

תוכן עניינים
תקציר –…
עמוד 3
מבוא עמוד
4 פרסום לילדים הפסיכולוגיה של הילד – תגובות לגירויים -..
עמודים 6 – 5
פרסום בתחום האוכל לילדים – הרגלי אכילה ובריאות – עמודים 8 – 7
פרסום לילדים באינטרנט –.
עמודים 10 – 9
הרגולציה הקיימת כיום ..
עמודים 13 – 11
אחריות חברתית של הארגון -…
עמודים 19 – 14
סיכום ומסקנות .
עמודים 21 – 20 ביבליוגרפיה –
עמודים 23 – 22
תקציר הסמינר הסמינר חוקר את רעיון הפרסום לילדים – האם קיימת בעיה אתית בפרסום לקהל זה וכיצד חברות או ארגונים שונים פועלים כדי להילחם בתופעה ולהפגין אחריות חברתית.
תחילה, אבדוק כיצד הילד מגיב שונה לגירויים ולפרסום מאשר מבוגרים, מהן ההשלכות ומדוע רעיון הפרסום לילדים עלול להיות בעייתי.
כמו כן, נמצא מהו תחום הגילאים הבעייתי בחשיפה לפרסום.
לאחר מכן אחקור לעומק שני תחומים בתוך עולם הפרסום לילדים:
פרסום לילדים בתחום האוכל – כשמגיפת ההשמנה העולמית תוקפת את ילדינו יש לבחון בצורה מעמיקה כל גורם אפשרי לכך. אבדוק עד כמה פרסום של מזון לא בריא וממתקים לילדים, שהם קהל יעד עיקרי של מוצרים אלו, הוא נכון ואתי.
פרסום לילדים באינטרנט – הנגישות לאינטרנט היא בלתי נמנעת וכמעט כל ילד נחשף בשלב זה או אחר לפרסומות דרך הרשת. מכיוון שזהו תחום מאוד מרכזי בעידן הטכנולוגי של היום ובעתיד, אין לזלזל בכך ככלי פרסומי, שלעיתים מופנה כלפי ילדים במיוחד.
אחרי שנבין לעומק את הבעייתיות שיכולה להיווצר בפרסום לילדים נעבור לחלק השני שם הסמינר יבדוק מה נעשה בנושא.
תחילה אפנה לרשות המחוקקת ואבדוק את הרגולציה בתחום בעולם, כיצד התפתחה ולאן הגיעה כיום. כמובן שאתעכב ואבדוק מה המצב בישראל.
לבסוף, אקשור את הסמינר לאחריות חברתית בניהול כאשר אבדוק כיצד חברות, ארגונים ועמותות שונים פועלים למען ילדים תוך הפגנת אחריות חברתית בפרסום, בין עם אחריות שנובעת מארגונים להגנה על הילד ובין עם כזאת שמגיעה מהמפרסם עצמו.
לבסוף אסכם ואנסה להסיק מסקנות לגבי הגברת הרגולציה, המודעות והאחריות החברתית בנושא במידת הצורך.
תאריך: 11.10.2009