פרה סמינריון ניהול הפרסום (100)

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2013
מספר מילים 2347
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תקציר פרה סמינריון בניהול הפרסום – (ציון 100) העבודה מתמקדת ב"הסתגלות" המדיה הפרסומית המסורתית למדיה הפרסומית החדשה.
השערת המחקר היא שהמדיה הפרסומית החדשה תופסת חלק גדול מאוד מהפרסום בכלל ובשל כך מורידה מערכה של המדיה הפרסומית המסורתית בפרט וכדוגמה אבדוק את השימוש בידוען במסע פרסום.
המשתנה הבלתי תלוי הוא שימוש בחוות דעת ברשתות חברתיות. המשתנה התלוי הינו שימוש בידוען במסע פרסום.
הרשתות החברתיות ובהן חוות דעת, המלצות והכוונות לרכישה או המנעות מרכישה הינם כבר חלק בלתי נפרד מחיינו אם נרצה בכך או לא וכעת עולה השאלה "האם שימוש בחוות דעת ברשתות החברתיות יכולות לתפוס את מקומו של שימוש בידוען במסע פרסום?" העבודה מתבססת על סקירת ספרות מחקרית בתחום הפרסום בכלל ובתחום השימוש בידוענים וכמו כן השימוש בחוות דעת על גבי האינטרנט בפרט.

1 . מבוא
    1.1 נושא המחקר …
    1.2 השערת המחקר
    1.3 שיטת המחקר ..

2 . חלק מרכזי    2.1 על המאמרים :

         פרסום מסורתי – פרסום חדש —
         ידוען – חוות דעת –..
   2.2 איכות חשיפה ..
3. סיכום    3.1 השלכה על בעית המחקר …
   3.2
מסקנות –.
   3.3 המלצות להמשך
4. ביבליוגרפיה —