הצעה לתזה- הגורמים המשפיעים על עמידה ביעדים והתאמת העובדים ליעדי הבנק

תקציר העבודה

הגורמים המשפיעים על עמידה ביעדים והתאמת העובדים ליעדי הבנק פרק
1 .      מבוא

1 .1. רקע
על הענף
1 .2. רקע
על הארגון
1 .3. תאור הרקע לבעיה העסקית
1 .4. שאלת המחקר
1 .5. מטרות המחקר
1 .6. דיסציפלינת המחקר
1 .7. השערות המחקר
2 .       סקירת ספרות
2 .1. מבוא  ורקע
2 .2 מיפוי הגורמים לבעיה העסקית
2 .3 בחירת הגורמים בהם יתמקד המחקר
2 .4 סקירת הגורמים והקשרים ביניהם
2 .7 סיכום הסקירה
2 .8 רציונל המחקר
2 .9 מודל המחקר
2 .10 השערות המחקר
3 .      מתודולוגיה
3 .1. שיטת המחקר
3 .2. משתני המחקר
3 .3. כלי המחקר
3 .4. אוכלוסיית המחקר
3 .5. מדגם
3 .6. הצעה לעיבוד הנתונים
3 .7. לוח זמנים לביצוע המחקר
3 .8. מגבלות המחקר
4 .      ביבליוגרפיה שאלת המחקר בעבודה היא:
איזה גורמים יכולים להשפיע על עמידה ביעדים והתאמת העובדים ליעדי הבנק?
הגורמים בהם המחקר יתמקד יהיו יעדי הארגון, הסגנון הניהולי של המנהל החדש וכוח העבודה בבנק.  ייבדק אם עמידה ביעדים בבנק ערבי תושפע על ידי סגנון ניהולי ועל ידי חיזוק של כוח האדם של הבנק על ידי העצמתו וקישורו לארגון על ידי הגברת מחויבותו לו.
המחקר יתמקד בגורמים לבעיה העסקית הכרוכים לעמידה ביעדים של הבנק הערבי, כיצד יכול להשפיע המנהל החדש אם ינקוט בסגנון ניהולי על פי מנהיגות  מעצבת,  יביא להעצמת העובדים ולהגברת מחויבותם לארגון.
אלו לדעתי יביאו להשגת יעדי הבנק וכך לפתרון הבעיה העסקית בפניה הוא עומד, את השערותיי אבדוק על ידי קריאת ספרות מקצועית על משתנים אלו.
התמקדות בעמידה ביעדים, העצמת עובדים מנהיגות מעצבת ומחויבות עובדים לארגון לדעתי יסייעו לפתרון הבעיה העסקית של הבנק. המחקר יבדוק אם אמנם יכול המנהל החדש להשפיע על עמידה ביעדים אם ינקוט בסגנון ניהולי על פי מנהיגות מעצבת, כשיביא להעצמת העובדים ולהגברת מחויבותם לארגון.
השימוש במושג יעד ייעשה ברמות תכנוניות שונות, המייצגות הירארכיה של יעדים. ברמה הגבוהה ביותר יהווה היעד העיקרי של הארגון את ייעודו של הארגון כהצהרת כוונות ארוכות הטווח, לפי ),Thwaites & Williams2006), Haksever & Manisali (2000) , נכונים לכל יעד בהירארכיה של היעדים.
מהיעד העיקרי ייגזרו יעדי משנה, המהווים תרגום מפורט של היעד העיקרי על מכלול התחומים שבהם הארגון צריך לפעול, ולהשיג תוצאות. השגת התוצאות במכלול היעדים השונים תבטיח את השגת היעד (או היעדים) העיקרי של הארגון.
כללי ניסוח היעד, המתוארים להלן, על פי ),Thwaites & Williams2006), Haksever & Manisali (2000) .
עמידה ביעדים  נמדדת, לפי Okkonen (2007) במספר גורמים עסקיים פיננסיים וגם לא פיננסיים ומדידת יעדי ביצוע היא הליבה של ניהול אסטרטגי לדעתו אך במחקר קודם, Okkonen (2003) הוא ציין כי לא ניתן להציב יעדי ארגון בו יש שימוש בידע רק על ידי קריטריונים פיננסיים, אלא גם על ידי מדידה של שיפור במגעים עם גורמים חיצוניים לארגון, כבעלי מניות ולקוחות וכן על ידי ההצטברות בידע העובדים.