התנהגות צרכנים

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 2700
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

מבוא:
חברת "נביעות" מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים ובכדים, ומשקאות על בסיס מים מינרליים בבקבוקים. החברה פונה הן ללקוחות הפרטיים והן ללקוחות ההעסקיים.
מאז הקמתה שומרת החברה על אופי פורץ דרך, פיתוח מוצרים חדשניים ושיפור מתמיד של מוצריה ושירותיה. נביעות טבע הגליל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בבעלות החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (CBC) בשנת 2000 רכשה החברה המרכזית 43% ממניות נביעות ובשנת 2004 השלימה את הרכישה ורכשה את שאר המניות הפרטיות (סה"כ 86%).
מאחר והחברה פועלת לשינוי ואף עברה מהפך מותגי בשנת 2002, הינה מעוניינת לצמצם את הפערים בינה לבין תמי 4 ומי עדן שהינן המתחרות העיקריות ואף לבחון דרכים אשר יגרמו לה להוביל בענף.
שוק המים המינרלים בישראל הנו שוק מפותח ותחרותי הכולל מותגים חזקים לצד מותגים פרטיים. התחרות בקטגוריה מתעצמת עם השנים וכוללת אתגרים רבים החל מתדמית ה-commodity בקטגוריה, דרך חוסר בידול משמעותי ואמיתי בין המותגים, ועד להתמודדות אל מול עולם הברים. בעבודה זו נתמקד במוצרי החברה נביעות + שהנו מוצר מים מינרלים טבעיים בתוספת ויטמינים וטעמים עדינים.