סמינר בשיווק ופרסום חלק א' הוראה מתוקשבת - מטלה מס' 3 הקשר בין איכות השרות לבין נאמנות לקוחות

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2013
מספר מילים 1413
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

סמינר בשיווק ופרסום חלק א' הוראה מתוקשבת – מטלה מס' 3
הקשר בין איכות השרות לבין נאמנות לקוחות על סמך חומר אקדמי בלבד, יש לדון בסוגיה ולהציג את הדעות הרווחות בקרב חוקרים גם באמצעות ניתוח ביקורתי .רצוי להציג גם ממצאים ונתונים מספריים של מחקרים .יש להקפיד על סדר כתיבה לוגי בצורת  ( " משפך" )  ועל סגנון והגהה.
בסוף הדיון יש להציג את דעתכם באופן מנומק ועל סמך מה היא מתבססת.
על הספרות האקדמית לכלול מס' מאמרים וספרים אקדמיים רצוי מהשנים האחרונות. (כל המרבה הרי זה משובח). יש להציג סיכום של מס' שורות בודדות.
הסקירה כולל דעתכם ( מס' שורות ) תכלול בין 4-5 עמודים, כולל השער, לכל היותר. על הסטודנטים לעבוד באופן עצמאי.
על העבודה לכלול: דף שער הכולל את נושא העבודה, שם הקורס ושם המרצה ,שמות הסטודנטים (לפי שמות משפחה א' ב') ותאריך ההגשה. תקציר ,מבוא ורשימה ביבליוגרפית כנדרש. יש להקפיד על סגנון ,הגהה והגשה אסתטית.
יש להגיש את העבודה בקלסר דק ואין לניילן את הדפים.
חובה להיעזר במאגרי המידע של הספרייה:
Searching: Business Source Premier Searching: Regional Business News תקציר
1 .       סקירת ספרות
1 .1   נאמנות לקוחות למותג
1 .2   שרות לקוחות
2 .       דיון מקורות תקציר מטרת העבודה הנה לבחון את הקשר בין איכות השרות שניתן ללקוח לנאמנותו. מבחינת הספרות המחקרית עולה, כי איכות השרות שניתן ללקוח בגין מוצר או שרות שרכש משפיע על שביעות רצונו מהחברה או המותג. למעשה, ככל שהלקוח יותר שבע רצון מהשרות שניתן לו, כך נאמנותו תישמר למרות גורמים מצביים ולחצי השוק שמופעלים במטרה לשנות את מחויבותו למותג מסוים. מעבר לכך, לאור נאמנותו כלקוח וניסיונו החיובי, הוא אף ימליץ ללקוחות נוספים לרכוש את המוצר או השרות. עם זאת, במידה והשרות שניתן לו אינו איכותו ולא תואם לציפיותיו, הוא לא יישאר נאמן למותג או לחברה.